Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1094
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1092

Følg bodybuilding.dk på

lidt nybegynder hjælp :)

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej BB.Dk

Jeg tænkte på om i måske ku hjælpe mig med at komme lidt i gang på en ordenligt måde og måske give mig nogle råd og vejledning ang et muligt program og noget som virker på at få makeret muskler og måske gerne lidt større end de er nu :) Jeg er ved at træne op til triatlon og har altid trænet styrke træning men aldrig gået op i det og medhensyn til min kost :) Jeg plejer gerne og træne bryst + biceps og ryg + triceps og skulder + ben også er jeg selvfølgelig begyndt at løbe en del mere og tager gerne mave efter løb.

Har aldrig haft et fast program og har nok også ku mærkes da jeg ikk rigtig flyttede mig og er hellere ikk blevet meget større men har dog muskler.

Er også først for godt en ugen siden begyndt at bruge den app lifesum for at følge mit indtag ca. men synes tit jeg er i meget underskud i følge alt det motion jeg laver :)

Jeg vil mene jeg har styr på cardio træningen og jeg svømmer gerne 2 gange om ugen og spinner ( selvom der også er meget at lære på det punkt! ) :D

Lidt om mig. Jeg er 32 år og har trænet. jeg arbejder som tømrer. Jeg er 186 og vejer mellem 84-82 kg og vil gerne tabe mig og komme af med det sidste fedt som sidder de forkerte steder :) jeg vil helst ikk miste min muskle masse men måske gerne øge den lidt mere. i følge appen ligger mit mål i kcal på 2621 og i dag da jeg har løbet 17km og svømmet i lidt over en time har jeg et underskud på 2065kcal.

Mangler jeg noget er i velkommen til at spøge og håber i kan hjælpe lidt for vil gerne det her og har kørt forkert noget tid nu :)

Tager protein pulver efter hver træning 1-2 gange om dagen :)

Ps. glemte lidt og skrive at jeg har læst en del på nettet omkring det og været på forskelle sider og læst her inde :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Her: newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Vær så god at gå i krig. Kom tilbage når du har læst det hele grundigt.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog

Har læst den og derfor er jeg stadig i tvivl ellers lavede jeg ikk et indlæg men tak for hjælpen....

Gør som Pind siger. Du har jo ikke læst en skid.
JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"
Brugeravatar

Reputation point: 178

Styrkeliste
- Bænkpres: 4.25
- Squat: 200.00
- Dødløft: 3.98

lubaya skrev:Har læst den og derfor er jeg stadig i tvivl ellers lavede jeg ikk et indlæg men tak for hjælpen....

Hvad er det du er i tvivl om, som ikke står i artiklen?
"We're Fragments of Fiction!"
Brugeravatar

Reputation point: 95

Du skal jo skovle mad ind. Dit mål er modstridende med din indsats. Du kan ikke få større muskler og tabe dig samtidig. Det er elementært, dog kan man i begyndelsen af sin træningsperiode opnå "noob-gains".
Det du søger er måske ikke store muskler, men et vægttab og derved også en større markering af dine muskler.
Konstruktiv kritik og hjælp modtages gerne!
Tag også endelig et kig i min logbog: http://www.bodybuilding.dk/littleguy-s-logbog-t60655.html
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Ry

Træner her: Ry Motions Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

lubaya skrev:jeg vil helst ikk miste min muskle masse men måske gerne øge den lidt mere. i følge appen ligger mit mål i kcal på 2621 og i dag da jeg har løbet 17km og svømmet i lidt over en time har jeg et underskud på 2065kcal.

Med et så stort kalorieunderskud og så meget cardio er det vel ikke sandsynligt at du kommer til at øge din muskelmasse? Udholdenhedstræning vil ikke give dig større muskler, men måske får du mere synlige muskler af det, hvis det hjælper dig med at forbrænde kalorier. Hvad er det helt præcist dit mål med træningen er?

Reputation point: 20

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg har da sådan set en Oki masse men jo vil gerne ha lidt mere og måske den rigtig træning og hvad skal jeg ca gå efter?? Hvilken slags træning?? Og sådan set bare høre om det er ca det rigtige jeg går efter og de rigtige mål??

lubaya skrev:Jeg har da sådan set en Oki masse men jo vil gerne ha lidt mere og måske den rigtig træning og hvad skal jeg ca gå efter?? Hvilken slags træning?? Og sådan set bare høre om det er ca det rigtige jeg går efter og de rigtige mål??

Jeg er mere end 100 procent sikker på, at det står i det link, som Pind gav dig.
Det første, du ser, når du klikker på linket, er TRÆNINGSPROGRAMMER.
Du har allerede fået at vide, at du har modstridende mål.
Brugeravatar

Reputation point: 259

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00

Derfor beskriver det ikk om det ville være den optimale træning og hvad jeg burde gå efter. Har set det de skriver men er det hvad folk vil forslå eller skal jeg kikke efter et bestemt program. Har nok forstået det modstrider hinanden men burde jeg så bare opgive styrke? ?

Nej, men læs linket. Du bør starte på et program der har fokus på de store basisøvelser, gerne et fullbody så du også har tid til dit løb og alt det du nu ellers går og begiver dig i kast med. Derefter skal du bestemme dig for om du vil have større muskler, eller om du vil tabe fedt. Bestemt dig for det. Taber du fedt bliver dine muskler mere markeret, men hvis du ikke har særlig meget masse kan det jo ligesom være det samme? Ellers vil jeg råde dig til et lean bulk, det lyder ikke som om du har lyst til at tage alt for meget på, men det kan du altid give dig i kast med når du har fundet din egentlige målsætning. Det gør det meget lettere for os andre hvis du ved hvad du vil, ellers kan vi gætte i evigheder og aldrig blive færdige (og det er der jo ingen af os der for noget ud af).

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Mange tak for noget konkret hjælp og igen, har læst linket. Mit mål er at smide et par kg og gerne komme under de 80kg og har en muskelmasse. Har trods alt trænet i længere tid bare ikk med program og sådan men kan godt li at style og vil ikk undvære det.
Vil gerne ha den 6 pack og helst mindre fedt % så tager vi massen som den er. Vil prøve at kikke på det Lean bulk. Og som fullbody.

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster