Har også overvejet koffein pulver/piller, da jeg godt kan være lidt mat inden træning, kan det anbefales ?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

. 80g protein fordelt ud over 2600 Kcal er ikke meget.

BrianSPC skrev:Jeg er lige startet min træning med et B2B program. Jeg er 181cm høj og vejer 76kg, alm bygget, lidt ølmave, jeg indtager i min hverdag ca. 2600kalorier, i min kostplan kan jeg se at jeg kun indtager ca. 80gr protein, Bør jeg supplere med noget protein pulver evt. Whey 100 ? det skal nok være Extra pure da jeg ikke kan tåle Lactose.
BrianSPC skrev:Har også overvejet koffein pulver/piller, da jeg godt kan være lidt mat inden træning, kan det anbefales ?

Pind skrev:BrianSPC skrev:Jeg er lige startet min træning med et B2B program. Jeg er 181cm høj og vejer 76kg, alm bygget, lidt ølmave, jeg indtager i min hverdag ca. 2600kalorier, i min kostplan kan jeg se at jeg kun indtager ca. 80gr protein, Bør jeg supplere med noget protein pulver evt. Whey 100 ? det skal nok være Extra pure da jeg ikke kan tåle Lactose.
Du kunne også spise en bøf eller kyllingefilet mere, så ville du være dækket ind. Proteinpulver er absolut ikke et must, men blot en simpel kilde til protein.
BrianSPC skrev:Har også overvejet koffein pulver/piller, da jeg godt kan være lidt mat inden træning, kan det anbefales ?

BrianSPC skrev:Angående mit smør :-) så er det bare et skøn at jeg har skrevet 50gr ved middagsmaden, jeg ved ikke hvor meget man bruge til 4 stykker rugbrød, der er bare en ganske alm lag på.
De 50gr til aftenmaden er fordi jeg brude det istedet for sovs til kartoflerne, mængden er også der bare et skøn.
I er velkomne til at komme med gode råd til kostplanen.

BrianSPC skrev:Ja helt klart, vil da også hellere ordne det med kost eller søvn, så må lige prøve det istedet. Men blev da bare fristet da jeg læste om det inde på bodylab :-)

BrianSPC skrev:Du skriver jeg bør indtage noget protein sammen med knækbrødet om eftermiddagen, har du et forslag ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster