Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1141
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1138

Følg bodybuilding.dk på

Ligevægtindtag

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Jeg er 17 år, 175 cm høj og vejer pt. 61, jeg styrketræner 4-6 dage om ugen. Jeg har ca. trænet 3 måneder, men har der ikke været seriøs med kosten, hvilket jeg begynder på nu. eg følger back to basics træningsprogrammet. Udover styrketræningen cykler jeg til og fra centret, ca. 10 km om dagen. Jeg vejer pt. ca. 61 kg. Mit mål er stille og roligt at tage på i muskelmasse, men samtidig blive markeret, og opnå en six-pack, på sigt.
Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvilket antal kalorier jeg skal ligge min kostplan på. De forskellige beregnere jeg har fundet på nettet siger alt fra 2400-3200, er der nogen der har erfaringer med hvad en på min alder og vægt skal ligge på for at tage ca. 200 gram på om ugen?

Reputation point: 0

Træner her: Fitness World

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Ikke for at spille dum eller noget, men hvis du nu tjekker de indlæg du selv har oprettet den seneste tid, så vil du få svaret 4-5 gange i næsten hvert indlæg.

Du har stillet eksakt samme spørgsmål her:
kritik-til-kostplan-t73676.html

lass5999 skrev:Hej

Jeg har udregnet mit ligevægtsindtag til 2500 kcal, og har derfor prøvet at sammensætte denne kostplan til at tage stille og roligt på i muskelmasse. Jeg er 17 år, 175 cm høj og vejer pt. 61, jeg styrketræner 4-6 dage om ugen. Jeg følger back to basics træningsprogrammet. Udover styrketræningen cykler jeg til og fra centret, ca. 10 km om dagen, og laver 10 minutters cardio på crosstrainer 2-3 gange i ugen. Aftensmaden er sat efter hvad jeg ca. spiser. Jeg fylder altid min tallerken med det der serveres derhjemme 2 gange, så jeg regner med at mængden passer. Jeg regner med at der ryger lidt mere ind nogen steder så jeg ender ca. På 2700 kcal. Er der nogen der har kommentarer til min kostplan? Og skader det at have en dag en gang hver 14. dag ca. hvor man springer lidt udenfor kostplanen, og spiser noget usundt, og måske kommer op på 3000 kcal?

Og her:
17-arig-soger-gode-rad-t73663.html

lass5999 skrev:Jeg er 17 år, 175 cm høj og vejer pt. 61, jeg styrketræner 4-6 dage om ugen. Jeg har ca. trænet 3 måneder, men har der ikke været seriøs med kosten, hvilket jeg begynder på nu. . Jeg følger back to basics træningsprogrammet. Udover styrketræningen cykler jeg til og fra centret, ca. 10 km om dagen. Jeg vejer pt. ca. 61 kg. Mit mål er stille og roligt at tage på i muskelmasse, men samtidig blive markeret, og opnå en six-pack, på sigt. Jeg vil spise efter kostplanen (er skrevet ind), som jeg også søger feedback på. Den er lavet udfra ligevægtsberegneren her på siden. Jeg tager gerne mod kommentarer til min (manglende) form, og tager imod gode råd og tricks til hvad jeg skal gøre for at blive større, og markeret. Her er billeder af hvordan jeg pt. ser ud. Alle gode råd og tricks er velkomne, er meget taknemmelig for den hjælp jeg kan få.

Hvor du bl.a fik svarene:

A Menace To Chicken skrev:Det bedste du kan gøre lige nu, er at spise alt hvad du får øje på + en ekstra portion.

ChristianOlsen skrev:Hvor er den kostplan så, hvis du vil have feedback? Har du husket at lægger 500 kcal i overskud? Har du trukket dine 10 km cardio fra? Får du rigelig med protein? Vi mangler lidt at give feedback på. Hvis du køre programet ordentligt, løfter tilstrækkeligt tungt, og har en god form (udøvelsen) så skal det nok komme, hvis du bare spiser løs af det rigtige mad. :D
"The best activities for your health are pumping and humping." - Arnold Schwarzenegger
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: København

Træner her: Fitness World Husum
Fitness World Frederiksberg

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 80.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan