Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

themik skrev:Hey alle bb'ere
Er der nogle andre 17 årige som har erfaringer med hvad deres ligevægtsindtag er? Når man træner 4-6 gange i ugen. Alle de beregnere man kan finde gør en forvirret når de er så uenige, så jeg ønsker at høre nogle erfaringer. På forhånd tak gutter.

Jonskyfreak skrev:themik skrev:Hey alle bb'ere
Er der nogle andre 17 årige som har erfaringer med hvad deres ligevægtsindtag er? Når man træner 4-6 gange i ugen. Alle de beregnere man kan finde gør en forvirret når de er så uenige, så jeg ønsker at høre nogle erfaringer. På forhånd tak gutter.
Vej din mad for en dag, og indskriv det i bb's kostplans program -> så har du dit ca. ligevægtsindtag

Jonskyfreak skrev:themik skrev:Hey alle bb'ere
Vej din mad for en dag, og indskriv det i bb's kostplans program -> så har du dit ca. ligevægtsindtag

NBK skrev:Jonskyfreak skrev:themik skrev:Hey alle bb'ere
Det giver ikke hans ligevægtsindtag? Det giver ham jo kun et overblik over hvor meget han har indtaget.
Ligevægtsindtag er de kcal din krop forbrænder om dagen for at holde sig i gang.
http://www.bodylab.dk/ligev%C3%A6gtsind ... orbrug.asp
Det er simpelt, og det passer.

Det var for at give det bedste bud, når han ikke synes beregnere virkede
Ellers vil jeg også klart foreslå beregnere...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster