Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Migle skrev:Hej BB.
Jeg tog lige en Ligevægtsindtags test over nettet og fik dísse tal.
Hvad betyder de?
Hvad er Baselstofskifte?
Hvad er energi forbrug?
Hvor meget skal jeg indtage under bulk med disse tal?
Hvis vi tager en hel hverdags kost. Hvor mange procent skal Protein kulhydrater og fedt bestå af når man styrke træner?
Basalstofskifte: 2037 kcal (8523 kJ)
Energiforbrug: 2801 kcal (11719 kJ)
Mikkel

ckp2906 skrev:Migle skrev:Hej BB.
Jeg tog lige en Ligevægtsindtags test over nettet og fik dísse tal.
Hvad betyder de?
Hvad er Baselstofskifte?
Hvad er energi forbrug?
Hvor meget skal jeg indtage under bulk med disse tal?
Hvis vi tager en hel hverdags kost. Hvor mange procent skal Protein kulhydrater og fedt bestå af når man styrke træner?
Basalstofskifte: 2037 kcal (8523 kJ)
Energiforbrug: 2801 kcal (11719 kJ)
Mikkel
Læs læs og atter læs.. ved godt det er et skod svar, men det er det du får mest ud afunder artikler og "kost fra A til Å" den er en god start

KAN SKUDA IKKE INDTAGE 3200 KALORIER PÅ EN DAG!!!!!!!!! Det er ALT for sindsygt jo
Migle skrev:
KAN SKUDA IKKE INDTAGE 3200 KALORIER PÅ EN DAG!!!!!!!!! Det er ALT for sindsygt jo

Iver skrev:Migle skrev:
3200 kcal svarer egentlig bare til 6 Big Mac's fra McDonald's

Hippo skrev:KAN SKUDA IKKE INDTAGE 3200 KALORIER PÅ EN DAG!!!!!!!!! Det er ALT for sindsygt jo
Og du mener stadig du ved det meste om træning, og så spørger du om hjælp til
noget helt fundamentalt?
Synes du skal finde dig en anden sportsgren og/eller trolle den aw et andet sted.

ckp2906 skrev:Hippo skrev:KAN SKUDA IKKE INDTAGE 3200 KALORIER PÅ EN DAG!!!!!!!!! Det er ALT for sindsygt jo
noget helt fundamentalt?
Synes du skal finde dig en anden sportsgren og/eller trolle den aw et andet sted.
Hmm nu ik så grov... Hør det kan godt være du synes du spiser meget men tænk over hvad du spiser. skift noget af det ud så er jeg helt sikker på du rammer det du skal .. og spis 6 gange om dagen ofc

ckp2906 skrev:Hippo skrev:KAN SKUDA IKKE INDTAGE 3200 KALORIER PÅ EN DAG!!!!!!!!! Det er ALT for sindsygt jo
noget helt fundamentalt?
Hmm nu ik så grov... Hør det kan godt være du synes du spiser meget men tænk over hvad du spiser. skift noget af det ud så er jeg helt sikker på du rammer det du skal .. og spis 6 gange om dagen ofc

Tjaah nogle gange er det ikke så meget der skal ændres jo 
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster