Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

witting skrev:Jeg går på efterskole lige pt, og det er også her jeg træner. Det jeg har til rådighed er: Bænkpres maskine, ben maskine, lat pull/row maskine og den der tårn maskine (eller hvad den nu hedder). Og selvfølgelig håndvægte og stænger + vægte. Det er ikke just noget fitness-center, blot et lille hjørne af vores gymnastikhal.
Jeg har på mit efterskole ophold taget godt og vel 10kg på. Min kost består som følgende i hverdagene:
Mad 07.00: 1 stor portion havregryn med lidt sukker på.
Mad 09.30: 1 fuldkornsbolle + noget frugt
Mad 12.00: Som regel en masse kød (gris, kylling, fisk), en masse kartofler og en portion salat
Mad 14.30: 1-2 skiver rugbrød med kødpålæg.
Mad 18.00: 2-3 skiver franskbrød med ost + 1-2 portioner "varm mad" (rester fra middagen) + salat
+ noget cola/slik af og til i ugens løb.
Da jeg ikke helt ved hvad cardio er, går jeg ud fra at du mener min løbetræning? Hvis det er det, hvorfor skal jeg så stoppe? Føler ikke selv at jeg bliver tømt for energi af det, og har en god fornemmelse i kroppen efter en lille løbetur.
Nej jeg har "ingen ben", men har heller aldrig følt at det har forhindret mig i noget (udover når de syrer til ved løb), så har ikke lagt det helt store i det.
Min makker har ikke sammensat noget program til mig, blot vist mig nogle forskellige øvelser til forskellige grupper, og rettet på mig når jeg har gjort noget forkert.
Hvad mener du med at dele musklerne op i split? Forstår det ikke helt præcist.
Mvh. Witting - og endnu en gang, undskyld hvis det er uoverskueligt eller ikke svare jeres spørgsmål/råd ordentligt.
EDIT: Det bør lige nævnes at jeg aldrig har været i et "rigtig" fitness center før, og at jeg ikke har fået nogen form for vejledning, udover den smule af min ven.

Her mener jeg: Lyt til de gode råd de andre giver her i tråden!
witting skrev:Vægt: 54kg
Højde: 172cm
witting skrev:Jeg har på mit efterskole ophold taget godt og vel 10kg på.

witting skrev:Ja, jeg vejede ca. 44kg da jeg startede på efterskolen.. Jeg ved at jeg var (er) undervægtig, men har aldrig set det som et "problem" som sådan. Har desværre ikke nogle billeder af min krop fra før efterskole opholdet, da det at tage billeder af min krop ikke lige var det der tændte mig allermest dengang ;)
Som det ser ud lige nu, kommer jeg nok til at træne mindst 5 gange i ugen, ind til jeg stopper på efterskolen den 27 juni. Derefter ved jeg ikke hvor ofte det bliver.
Jeg kigger på full-body øvelserne i aften.

witting skrev:Ja, jeg vejede ca. 44kg da jeg startede på efterskolen.. Jeg ved at jeg var (er) undervægtig, men har aldrig set det som et "problem" som sådan. Har desværre ikke nogle billeder af min krop fra før efterskole opholdet, da det at tage billeder af min krop ikke lige var det der tændte mig allermest dengang ;)
Som det ser ud lige nu, kommer jeg nok til at træne mindst 5 gange i ugen, ind til jeg stopper på efterskolen den 27 juni. Derefter ved jeg ikke hvor ofte det bliver.
Jeg kigger på full-body øvelserne i aften.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster