Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1317
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1314

Følg bodybuilding.dk på

lille fremgang

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Heej :)
Håber I kunne komme med nogle gode råd til mig , :)
Min træning er gået lidt i stå.

Jeg får havregryn hver morgen og det som hører til.
I løbet af dagen spiser jeg 12 stk rugbrød(nogle gange 14) hvor der er godt med pålæg og ost. Udover det 2 stk frugt og nogle gulerødder. Når jeg kommer hjem fra arbejde spiser jeg noget havregryn igen (det er meget hurtigt at få ned og bliver dejlig mæt) Derefter til træning . Kører 5 split. Jeg stiger fint i styrke. Efter træning drikker jeg ca 70 g soja protein med en smule kakao pulver + vand. Om aftenen spiser jeg det mor serverer, der er altid kød og salat. Nogle gange bliver det til løbetur i løbet aftenen. Ved 22 tiden spiser jeg gerne en af mors grovboller og resterne fra aftensmaden. Synes jeg spiser hele tiden og ved ikke lige hvor jeg skal ændre noget. Men det går langsomt med at tage på. Nu tager jeg under 1 kg på om måneden og det irriterer mig lidt må jeg indrømme. For et halvt år siden tog jeg lidt over 1 kg på om måneden. Jeg er i lære som skovarbejder, så tror at min forbrænding er rimelig høj , da det kan være rimelig hårdt til tider. Eller er det naturligt ikk at tage så meget på i løbet af noget tid?

Er 185 høj, 86,5 kg og 18 år. Har trænet i 2 år . Det første år uden proteinpulver og der skete der ikke en skid. I løbet a det sidste år har jeg taget 8 kg på.

Mvh Huttie
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

I takt med at du bliver tungere stiger din forbrænding. Derfor giver det god mening, at din vægtøgning stagnerer, hvis du spiser det samme hver dag. Der er derfor ikke andet for end at spise mere kcal-rige ting!
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederikshavn

Kostplan: Ingen kostplan

Hvordan ser dit program ud?

Det lyder barsk, men du er nødt til at spise mere - hvis du vil tage mere på. Så simpelt er det.

Du kan f.eks. smide lidt nødder og en WG shake ind.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Huttie skrev:Heej :)

Men det går langsomt med at tage på. Nu tager jeg under 1 kg på om måneden og det irriterer mig lidt må jeg indrømme. For et halvt år siden tog jeg lidt over 1 kg på om måneden. Jeg er i lære som skovarbejder, så tror at min forbrænding er rimelig høj , da det kan være rimelig hårdt til tider. Eller er det naturligt ikk at tage så meget på i løbet af noget tid?

Er 185 høj, 86,5 kg og 18 år. Har trænet i 2 år . Det første år uden proteinpulver og der skete der ikke en skid. I løbet a det sidste år har jeg taget 8 kg på.

Mvh Huttie

Roooolig makker... hvis man spiser helt rigtigt og træner helt optimalt tager man knap og nap 500g ren muskelmasse per uge dvs.2 kg om måneden, men dette kan typisk opnås via store erfaring og eller med hjælp af læger, diatister og fitness intruktører..

At du tager 1 kg på per måned er ikke skidt og slet ikk langsom, at du tog mere på tidligere skyldes jo at du nok har fået styr på et par ting i din diæt (læs. du ikk indtog nok kalorier og protein i dit 1. år)

Såå bare tag det roligt det går skam som deet skal, alt andet gain vil typisk være fedt inkl. som du nok taber senere når du cutter...

Geografisk sted: Lyngby

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

” Hvor mange gange om ugen træner du dit 5-split ? dine styrkestats bærer præg af at din underkropstræning er for infrekvent.”

Hva betyder det?
Mandag: bryst
Tirsdag: ryd
Onsdag: skulder og nakke
Torsdag: ben
Fredag: arme

” Hvis ikke din fedtprocent er røget markant op er det meget fint at tage 8 kg på på et år som begynder - du skal absolut ikke være ked af at tage ca. 1 kg på om måneden det er en meget fin udvikling. Det bliver jo 12 kg på et år dvs du vejer 100 kg lige rundt om hjørnet men hold øje med fedtprocenten - det sutter røv at skulle skrælle unødigt fedt af fordi man har bulket for hårdt”

Min fedtprocent svinger mellem 8 og 12 % ca. Kan prøve at smide nogle billeder ind af mig selv. Mit mål er at veje 95 kg i år 2011 med en fedtprocent under 8. For så vil jeg prøve at stille op til en konkurrece.

” I takt med at du bliver tungere stiger din forbrænding. Derfor giver det god mening, at din vægtøgning stagnerer, hvis du spiser det samme hver dag. Der er derfor ikke andet for end at spise mere kcal-rige ting!”

Altså mere smør på brødet eller bar generelt mere kød ?

”Hvordan ser dit program ud?

Det lyder barsk, men du er nødt til at spise mere - hvis du vil tage mere på. Så simpelt er det.

Du kan f.eks. smide lidt nødder og en WG shake ind.”
Jeg skal prøve at gøre mit, er bare ikke særlig glad for at smide shakes i hovedet. Har det sådan at det bedste opnås ved sund økologisk kost.

” Roooolig makker... hvis man spiser helt rigtigt og træner helt optimalt tager man knap og nap 500g ren muskelmasse per uge dvs.2 kg om måneden, men dette kan typisk opnås via store erfaring og eller med hjælp af læger, diatister og fitness intruktører..

At du tager 1 kg på per måned er ikke skidt og slet ikk langsom, at du tog mere på tidligere skyldes jo at du nok har fået styr på et par ting i din diæt (læs. du ikk indtog nok kalorier og protein i dit 1. år)

Såå bare tag det roligt det går skam som deet skal, alt andet gain vil typisk være fedt inkl. som du nok taber senere når du cutter...
Prøver at slappe af og glemme vægten lidt. Jeg bruger ikke rigtig det der cut/bulk. Hvis jeg ikke går på druk i nogle uger , så ryger min fedtprocent nemt ned. Har det sådan at hvis jeg er tilfreds med hvad jeg ser i spejlet hva angår synligheden af mine mavemuskler, så er det fint. For et trimmet vaskebrat er frækt (;
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 200.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online