træbenet skrev:hey Misslaw
Hvor er din ryg dejlig bred :drool:
-og superflot vægttab =D>
hvad står der på din ryg?
mange varme hilsner Træben
Hej Lisbeth.
Tak skal du have.
Der står LAW, mine initialet og deraf også mit brugernavn

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag
træbenet skrev:hey Misslaw
Hvor er din ryg dejlig bred :drool:
-og superflot vægttab =D>
hvad står der på din ryg?
mange varme hilsner Træben

Linealba skrev:Jeg synes at man kan se bedre fyldt på dine lats, supergodt gået! Og når jeg har fornøjelsen at nyde din arbejdende ryg i Bamse dropsets, kan jeg også vidne om at der er sket en hel del

Misslaw skrev:Linealba skrev:
Enig. Når vi var hos Carl Marcus og snakkede om alt muligt, bl a krudthoveden, sagde han at han undrede sig over at de dopede kvinder fra asien aldrig kom til at ligne mænd til så stor en grad. Min tanke var direkte "jamen, asiatiske mænd ligner jo kvinder i forvejen, så der er ikke rigtigt en mandlig version de kan forvandles til"...
![]()





Linealba skrev:Hej!
Super godt kæmpet i dag! God omgang, er sikker på at jeg vil kunne mærke det i morgen... :?
Dine squats ser jo rigtigt godt ud, så det er sgu ikke meget at komme efter der længere! Enorm fremgang bare på de her to måneder efter at vi gik din teknik igennem i januar! =D>

Misslaw skrev:Linealba skrev:Hej!
Super godt kæmpet i dag! God omgang, er sikker på at jeg vil kunne mærke det i morgen... :?
Dine squats ser jo rigtigt godt ud, så det er sgu ikke meget at komme efter der længere! Enorm fremgang bare på de her to måneder efter at vi gik din teknik igennem i januar! =D>
Ja det var superfedt!! Måtte vente i ret lang tid i Silvan på en eller anden medarbejder gad hjælpe med at finde det vi ledte efter, var ved at gå i knæ flere gange!!!Nu skal der bare slappes af resten af aftenen med hotdogs og katte på skødet![]()
Er du på næste weekend også evt?? Så tager jeg sgu' en hue på hvis Poul også kommer!
Godt at teknikken er blevet bedre, prøver også at holde fokus på det så jeg får mest muligt ud af de få tøsede kilo jeg flytter rundt på.

Linealba skrev:Misslaw skrev:Linealba skrev:Hej!
Super godt kæmpet i dag! God omgang, er sikker på at jeg vil kunne mærke det i morgen... :?
Dine squats ser jo rigtigt godt ud, så det er sgu ikke meget at komme efter der længere! Enorm fremgang bare på de her to måneder efter at vi gik din teknik igennem i januar! =D>
Ja det var superfedt!! Måtte vente i ret lang tid i Silvan på en eller anden medarbejder gad hjælpe med at finde det vi ledte efter, var ved at gå i knæ flere gange!!!Nu skal der bare slappes af resten af aftenen med hotdogs og katte på skødet![]()
Er du på næste weekend også evt?? Så tager jeg sgu' en hue på hvis Poul også kommer!
Godt at teknikken er blevet bedre, prøver også at holde fokus på det så jeg får mest muligt ud af de få tøsede kilo jeg flytter rundt på.
Selvfølgelig er jeg klar!!Og Poul kan sikkert lokkes med, det plejer ikke at være så svært.
Er det så ben du vil træne igen??

Misslaw skrev:Linealba skrev:Misslaw skrev:Linealba skrev:Hej!
Super godt kæmpet i dag! God omgang, er sikker på at jeg vil kunne mærke det i morgen... :?
Dine squats ser jo rigtigt godt ud, så det er sgu ikke meget at komme efter der længere! Enorm fremgang bare på de her to måneder efter at vi gik din teknik igennem i januar! =D>
Ja det var superfedt!! Måtte vente i ret lang tid i Silvan på en eller anden medarbejder gad hjælpe med at finde det vi ledte efter, var ved at gå i knæ flere gange!!!Nu skal der bare slappes af resten af aftenen med hotdogs og katte på skødet![]()
Er du på næste weekend også evt?? Så tager jeg sgu' en hue på hvis Poul også kommer!
Godt at teknikken er blevet bedre, prøver også at holde fokus på det så jeg får mest muligt ud af de få tøsede kilo jeg flytter rundt på.
Selvfølgelig er jeg klar!!Og Poul kan sikkert lokkes med, det plejer ikke at være så svært.
Er det så ben du vil træne igen??
Meget gerne




Linealba skrev:Hej du!
Jeg kan så afsløre at jeg har de SYGESTE DOMS i dag!![]()
![]()
Det var slet ikke så slemt i går, men idag er det virkelig ikke sjovt. Ligner en der har skidt i bukserne når jeg går, tror jeg...




Denne var naturligvis i selskab med en storbarmet afbleget eksistens med alt for lille bluse og bukser og alt for meget pink læbestift der på ingen måde kunne holde sig inden for den sorte streg hun havde tegnet udenom læberne for at holde den på plads...
?????!???!???

Misslaw skrev:I øvrigt bød fitnessworld idag på et spændende mix af mennesker!!!
Bland andet en Sidney Lee look-a-like dog 20 år ældre og med undercut og knap så høje tindinger som originalen...men ellers var der både bandana, udringet t-shirt uden ærmer selvfølgelig, den obligatoriske orange kulør og mascara..... One wonders...Denne var naturligvis i selskab med en storbarmet afbleget eksistens med alt for lille bluse og bukser og alt for meget pink læbestift der på ingen måde kunne holde sig inden for den sorte streg hun havde tegnet udenom læberne for at holde den på plads...
En mere eller mindre ædru midaldrende kvinde iført en strikket cardigan der fungerede som mavebluse, hvor ølvommen troligt hang og dinglede ud under, jeans, og sejlersko... Hun havde et dejligt lyserødt "scrunge"-elastik i håret der var farvet i orange/pisgule toner der matchede hende upåklagelige violette teint! Jeg kunne ikke koncentrere mig om min ellers meget spændende kriminalroman da hun lagde sig 10 meter foran den stepper jeg stod på og begyndte at lave noget der skulle forstille mavebøjninger. Det resulterede i at blusen røg endnu længere op og afslørede at hun ikke havde taget BH på...Receptionisten der var til stede i centret gik forbi flere gange uden at henvende sig til kvinden og evt informere om dresscode og fordelene ved at træne ædru m.m.....hmmmmmm?????!???!???
Just one of those days....

Equus skrev:Misslaw skrev:I øvrigt bød fitnessworld idag på et spændende mix af mennesker!!!
Bland andet en Sidney Lee look-a-like dog 20 år ældre og med undercut og knap så høje tindinger som originalen...men ellers var der både bandana, udringet t-shirt uden ærmer selvfølgelig, den obligatoriske orange kulør og mascara..... One wonders...Denne var naturligvis i selskab med en storbarmet afbleget eksistens med alt for lille bluse og bukser og alt for meget pink læbestift der på ingen måde kunne holde sig inden for den sorte streg hun havde tegnet udenom læberne for at holde den på plads...
En mere eller mindre ædru midaldrende kvinde iført en strikket cardigan der fungerede som mavebluse, hvor ølvommen troligt hang og dinglede ud under, jeans, og sejlersko... Hun havde et dejligt lyserødt "scrunge"-elastik i håret der var farvet i orange/pisgule toner der matchede hende upåklagelige violette teint! Jeg kunne ikke koncentrere mig om min ellers meget spændende kriminalroman da hun lagde sig 10 meter foran den stepper jeg stod på og begyndte at lave noget der skulle forstille mavebøjninger. Det resulterede i at blusen røg endnu længere op og afslørede at hun ikke havde taget BH på...Receptionisten der var til stede i centret gik forbi flere gange uden at henvende sig til kvinden og evt informere om dresscode og fordelene ved at træne ædru m.m.....hmmmmmm?????!???!???
Just one of those days....
HVORFOR er jeg ikke med når der er den slags mennesker i Centeret.. æv

Poliquin skrev:Equus skrev:Misslaw skrev:I øvrigt bød fitnessworld idag på et spændende mix af mennesker!!!
..
Det resulterede i at blusen røg endnu længere op og afslørede at hun ikke havde taget BH på...
Just one of those days....
HVORFOR er jeg ikke med når der er den slags mennesker i Centeret.. æv
Du vil bare se patter![]()




Poliquin skrev:Equus skrev:Misslaw skrev:I øvrigt bød fitnessworld idag på et spændende mix af mennesker!!!
Bland andet en Sidney Lee look-a-like dog 20 år ældre og med undercut og knap så høje tindinger som originalen...men ellers var der både bandana, udringet t-shirt uden ærmer selvfølgelig, den obligatoriske orange kulør og mascara..... One wonders...Denne var naturligvis i selskab med en storbarmet afbleget eksistens med alt for lille bluse og bukser og alt for meget pink læbestift der på ingen måde kunne holde sig inden for den sorte streg hun havde tegnet udenom læberne for at holde den på plads...
En mere eller mindre ædru midaldrende kvinde iført en strikket cardigan der fungerede som mavebluse, hvor ølvommen troligt hang og dinglede ud under, jeans, og sejlersko... Hun havde et dejligt lyserødt "scrunge"-elastik i håret der var farvet i orange/pisgule toner der matchede hende upåklagelige violette teint! Jeg kunne ikke koncentrere mig om min ellers meget spændende kriminalroman da hun lagde sig 10 meter foran den stepper jeg stod på og begyndte at lave noget der skulle forstille mavebøjninger. Det resulterede i at blusen røg endnu længere op og afslørede at hun ikke havde taget BH på...Receptionisten der var til stede i centret gik forbi flere gange uden at henvende sig til kvinden og evt informere om dresscode og fordelene ved at træne ædru m.m.....hmmmmmm?????!???!???
Just one of those days....
HVORFOR er jeg ikke med når der er den slags mennesker i Centeret.. æv
Du vil bare se patter![]()



Misslaw skrev:Har lige fundet den fedeste side ever!!!! Har tendens til at kigge i kogebøger eller på nettet når jeg får crawings!
Tjek denne ud: http://www.bacontoday.com
Glad for jeg ikke bor i staterne, så var det endt galt for længe længe siden!!!


Misslaw skrev:Træning 20/3-09....er reduceret til cardio....Så 1 time på stepperen er det blevet til indtil videre....
Skal til kiropraktoren igen om lidt, håber ikke hun beder mig holde mig i ro i weekenden også!!

Poliquin skrev:Misslaw skrev:Træning 20/3-09....er reduceret til cardio....Så 1 time på stepperen er det blevet til indtil videre....
Skal til kiropraktoren igen om lidt, håber ikke hun beder mig holde mig i ro i weekenden også!!
Synes ofte du, enten ændre eller dropper dele af træningen?
Er det pga. småskader eller?


Linealba skrev:Ærgerligt med din skade, men bare rolig - har mange gode idéer til hvordan du kan træne ben helt OK i morgen alligevel![]()
F eks:
Spurter op ad bakke
Bottom squats med BW
Dødløft fra "høj" klods (så kommer du ikke behøve så tung en stang, nemlig, og det bider i røven så du tror det er løgn!!)
Squat maskinen til squat og til lunges
Walking lunges med BW eller bulgariske, bare lidt flere end 10 per ben
Ballistiske hypers
Nordic hamstrings
Assisted GHR
Gobble squat, eller hvad det nu hedder...
Leg curls
Så du skal bare vælge det du kan lide

Misslaw skrev:Linealba skrev:Ærgerligt med din skade, men bare rolig - har mange gode idéer til hvordan du kan træne ben helt OK i morgen alligevel![]()
F eks:
Spurter op ad bakke
Bottom squats med BW
Dødløft fra "høj" klods (så kommer du ikke behøve så tung en stang, nemlig, og det bider i røven så du tror det er løgn!!)
Squat maskinen til squat og til lunges
Walking lunges med BW eller bulgariske, bare lidt flere end 10 per ben
Ballistiske hypers
Nordic hamstrings
Assisted GHR
Gobble squat, eller hvad det nu hedder...
Leg curls
Så du skal bare vælge det du kan lide
Du er da en stjerne!!! :0)
Må dog ikke løbe, lave dødløft ( det kan åbenbart "hive" i nakken) eller lave noget der "vejer mig ned" så squatmaskinen er desværre udelukket.
Men resten burde da også kunne give mig en god workout;0) Så tror jeg sgu' jeg dropper pilatesbolden!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster