Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Benjamin Reilly skrev:Jeg vil følge med her, jeg har ingen speciel grund til dette, måske er det for at holde dig ved ilden, måske er det for at skrive spøjse sætninger i din logbog, nu må vi se![]()
Kunne man lokke dig til at skrive lidt om dine mål med træningen, og evt. lidt historik?

mortenratz skrev:Ja selvfølgelig. Jeg har trænet i ca. 1 år, hvor det første halve var la la la. Tog den maskine jeg nu havde lyst til og gik så hjem.
Engang i februar fandt jeg ud af at jeg egentlig gerne ville noget mere med det her. Min bigbrother (Ratz herinde fra) lavede et fullbody-program som blev kørt ved siden af noget fodbold. Da det så blev juni stoppede jeg med bolden og fik mere tid til træning og skiftede til et 2-split. (Lavet af Ratz igen). Som jeg så stadig er igang med. Siden februar er jeg kun blevet mere vild med at træne og seriøstieten er steget i takt.

R.L. skrev:Med din bror som coach kan det nok aldrig gå helt galt - især ikke hvis du har hans flair for dødløft. Og det ser sådan ud, men måske du får større ben end ham, dine split squats ser gode ud. Det bliver han ked af - bliv ved!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 144 gæster