Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Friche skrev:Det kan godt lade sig gøre at køre hypertrofi for overkroppen og styrke for underkroppen. Lyder som et spændende projekt at kombinere de to programmer Prøv at skriv et udkast til programmet op herinde så vi kan se helt præcist hvad du har tænkt dig

NoGood skrev:Jeg vil ikke umiddelbart råde dig til at køre ME i bænkpres med DBs og jeg ville nok ikke have military press med som en ME øvelse hellere. Du kan evt. erstatte military press med normal bænk, incline bænk med stang eller chest dips.

Jonnabella skrev:NoGood skrev:Jeg vil ikke umiddelbart råde dig til at køre ME i bænkpres med DBs og jeg ville nok ikke have military press med som en ME øvelse hellere. Du kan evt. erstatte military press med normal bænk, incline bænk med stang eller chest dips.
ok tak. Er der nogen grund til at undlade military som ME øvelse ?
ellers får jeg det til at passe f.eks sådan her:
alle sammen med Barbell
2 uger Normal bænk
2 uger Decline
2 uger Incline
2 uger Military
Jeg ville hellere køre (weighted)dips efter hver gang, så har ikke taget den med

NoGood skrev:Jonnabella skrev:NoGood skrev:Jeg vil ikke umiddelbart råde dig til at køre ME i bænkpres med DBs og jeg ville nok ikke have military press med som en ME øvelse hellere. Du kan evt. erstatte military press med normal bænk, incline bænk med stang eller chest dips.
alle sammen med Barbell
2 uger Normal bænk
2 uger Decline
2 uger Incline
2 uger Military
Jeg ville hellere køre (weighted)dips efter hver gang, så har ikke taget den med
Tja, mest fordi det ikke er en brystøvelse på samme måde som de andre og så ville jeg hellere have den udenfor ME øvelserne.

Jonnabella skrev:NoGood skrev:Jonnabella skrev:NoGood skrev:Jeg vil ikke umiddelbart råde dig til at køre ME i bænkpres med DBs og jeg ville nok ikke have military press med som en ME øvelse hellere. Du kan evt. erstatte military press med normal bænk, incline bænk med stang eller chest dips.
alle sammen med Barbell
2 uger Normal bænk
2 uger Decline
2 uger Incline
2 uger Military
Tja, mest fordi det ikke er en brystøvelse på samme måde som de andre og så ville jeg hellere have den udenfor ME øvelserne.
Okey, men sådan som jeg har forstået det, behøver man ikke at vælge en decideret bryst øvelse til ME. Bare et element man føler sig mindre stærk i, eller noget ud fra ens svagheder.

NoGood skrev:Jonnabella skrev:NoGood skrev:Jonnabella skrev:NoGood skrev:Jeg vil ikke umiddelbart råde dig til at køre ME i bænkpres med DBs og jeg ville nok ikke have military press med som en ME øvelse hellere. Du kan evt. erstatte military press med normal bænk, incline bænk med stang eller chest dips.
alle sammen med Barbell
2 uger Normal bænk
2 uger Decline
2 uger Incline
2 uger Military
Okey, men sådan som jeg har forstået det, behøver man ikke at vælge en decideret bryst øvelse til ME. Bare et element man føler sig mindre stærk i, eller noget ud fra ens svagheder.
Lægger det også kun ud som jeg ville gøre det - der er intet i vejen i at køre military press som ME øvelse!

Jonnabella skrev:helt iorden, hvad syntes du ellers om hele idéen om at mixe BB og Styrke på den her måde ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster