Jeg er en dreng på 17 år som skal op i 2.g på en STX-uddannelse. Jeg har altid spillet meget fodbold, men stoppede efter nytår, da interessen forsvandt.
Efter jeg fyldte 17, opdagede jeg, at min krop var noget pis rent ud sagt og at jeg var meget tynd. Jeg startede derfor med at styrketræne, selvfølgelig enormt ustruktureret og uden ben. De sidste 1,5-2 måneder har jeg dog sat mig ordentligt ind i det og kører pt. efter Hypertrofi og styrke. Har ført logbog i et stykke tid i et word dokument, men det blev simpelthen for uoverskueligt, så nu prøver jeg herinde

Stats:
17 År
67-68 kg før træning.
71,8 kg (27/8-13)
188-190 cm høj, ikke helt sikker

Jeg er lige kommet hjem fra en ferie i sydfrankrig, hvor det kun blev til et par få træningspas i et center kun med maskiner
hvilket gjorde, jeg helt glædede mig til at komme hjem til Fitnessworld. Jeg troede egentlig det ville stå lidt slemt til med styrken, men det er faktisk gået helt fint so far.Træning fra i går.
26/7-13
Bryst, Skulder, Triceps.
Rotator cuff opvarmning
BB Bænk
1x8 42,5 kg
2x8 45 kg
1x7 45 kg
DB incline Bænk
1x8 18 kg
1x6 18 kg
2x8 16 kg
DB Skulderpres
2x6 14 kg
1x4 14 kg
1x8 12 kg
Lateral raises
4x8 5 kg (øg næste gang)
Triceps pushdown
4x8 20 kg (øg)
Abs
Fin træning, god energi.

)

Min presstyrke forsvandt igen i dag, midt under incline db, hvilket synes at ske hver pres-træning. Trænede læg i dag, i stedet for i morgen, da der er introdage på gymnasiet og vi skal arrangere noget opvarmning for de nye 1.g'ere, hvilket måske begrænser tiden til træning. Håber dog jeg kan komme ned og få fyret lidt ryg, biceps af. Skal nok ud og fyre den af i morgen, så overvejede at tage ben-delen lørdag, men det kommer lidt an på hvordan jeg har det.