Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1583
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1582

Følg bodybuilding.dk på

lost in food

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Jeg vil følge med her, jeg kan godt lide ærligheden. Men husk, at professionel hjælp kan være nødvendigt.
Most everyone's mad here.
Brugeravatar

Reputation point: 192

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

jeg læste lige en artikel om fanatisme omkring fitness.
artikler/diverse/22-rs-vgttrning-i-retrospekt.html

jeg kunne genkende det meste han skrev i artiklen. at han sagde nej til sociale aktiviteter pga. han troede det ville gå ud over hans træning. det kunne være at der lå et arrangement der hvor han skulle træne eller at det var en aktivitet der måske ville ødelægge hans træning, som druk tur eller pizzaria.
jeg har selv stået i samme situation hvor jeg har sagt nej eller løjet fordi jeg ikke ville deltage fordi jeg vidste at jeg var for viljesvag til at modstå fristelsen, men jeg har også nogen gang sagt nej fordi jeg var et nærigt svin! denne artikel fik mig til at tænke tilbage på dengang hvor mit problem med mad var virkelig stort. det gjorde jeg gled væk fra mine venner. det er fandme ikke det vær hvis man begynder at miste sine venner fordi man skal passe sin træning og tror at en øl med vennerne vil spolere hele ens træning. jeg nåede heldigvis at lave om på det inden jeg mistede mine venner helt. jeg er begyndt at reparere på mit forhold med vennerne ved at presse mine grænser. jeg siger ja til ting jeg normalt ville sige nej, men ikke hvis det er noget jeg ikke kan lide. man skal hellere ikke blive som ham i filmen der hedder "yes man" hvor han siger ja til alt.
der vi var i berlin på studietur skulle hele klassen ud at spise sammen. alle forventede jeg ville bestille noget billigt, men jeg vendte op og ned på det hele og købte det dyreste man kunne få! de andre var ved at tabe underkæben! på studieturen valgte jeg også at fortælle dem om hvordan jeg havde haft det igennem de sidste par måneder. de blev rigtig glad fordi de godt havde kunne mærke der havde været noget galt.

mit råd er derfor hvis nogen har det samme problem som mig eller for den sags skyld et andet problem, så VÆR ÆRLIG omkring det. det fjerne presset fra dine skulder og dine venner for en forståelse for dig.

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 82.50
- Dødløft: 117.50

jeg er begyndt at cutte ned, selvom det ikke er meget der skal skrabes af fordi jeg ikke har kørt bulk i vinters. har dog stadig taget cm på om armene, ben og mave. min fedtprocent er det dog næsten det samme kan jeg se, men har fået 4 cm om armene, 6-8 cm om benene og et bælte hul mere :).
jeg må desværre indrømme at der gik 2 dage og så kom jeg allerede til at falde i. vi var ude at spise og fik mørbradsgryde med bastami ris, men blev ikke mæt :(. jeg tænkte derfor at jeg ville tag et lille måltid når jeg kom hjem for at blive mæt. jeg blev dog desværre ramt af det man kalder "munchies"(hvor man får lyst til at spise). det var meningen jeg ville spise lidt skyr og 2 stykker brød. men den lille djævel der sidder på min højre skulder fik dog hurtigt overbevist mig om at jeg skulle tag noget mere. det ende derfor med en normal omgang skyr med mandler, müsli og frugt. jeg spiste også lige 3 stykker rugbrød og 8 stykker brød med honning eller ost.
jeg kom da også lige til at spise 2 stykker knækbrød med ost.
det mest tåbelige ved det hele er at det ikke engang er søde sager jeg spiser, men bare normalt mad. jeg ved ikke hvorfor jeg gøre det fordi hver gang får jeg dårlig samvittighed og følere mig viljesvag fordi at jeg ikke kunne modstå fristelsen.

Styrkeliste

Jeg er meget bekymret for dig, og jeg synes du skal snakke med en professionel ASAP.
Du er velkommen til at sende en PM.

Reputation point: 25

Logbog: Ingen logbog

hej :)

det er begyndt at gå bedre med at styre kosten. jeg har vænnet mig af med at spise ekstremt om lørdagen og det går udmærket med at holde sig på måtten. jeg kom dog til at spise for meget igår. jeg spiste normalt hele dagen, men om aften spiste jeg popcorn og ca 250 ml is, men det er bare med at se frem af og lade fortid være fortid. det eneste jeg fik ud af det var ondt i maven og skyld følelse. jeg kan bedre lide at gå i seng på "tom" mave end helt fuld. det gør også jeg føler jeg bedre kan spise normalt de andre dage uden at skulle rette op på noget.

træning

jeg mærker fremgang i min træning. jeg stiger så småt i bænk de sidste par uger er jeg gået fra 50 kg i sæt af 3*12 til 55 med 3*12

de andre øvelser er nogenlunde det samme, men dødløft er jeg oppe på 75kg med 3*12

min trænings rutine er
mandag: fullbody
tirsdag: interval løb af 25 min.
onsdag: ben
torsdag: overkrop
fredag: hvile
lørdag: full body
søndag: interval løb af 25 min.

Styrkeliste

Hvis ikke du får nok i løbet af dagen --> overspisning om aftenen.
Og popcorn + 250 ml is lyder som en almindelig dessert i mine ører :)
Men jeg er glad for at høre det går bedre :wink:

Reputation point: 25

Logbog: Ingen logbog

du har ret i at det kun er lidt mere end en god dessert. det var heller ikke ødelæggende for min træning på nogen måde, men ville bare ønske jeg ikke havde gjord det alligevel :) der skal være plads til hygge, men vil gerne have det "planlagt" og ikke falder i ved et uheld fordi man ikke havde viljestyrke nok

Styrkeliste

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 120 gæster