Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Garik skrev:Hvorfor købe en Macbook for at installere Windows? Hvad skal du bruge det til?

Die Doktorin skrev:Hvis du er interesseret, så skal jeg sælge min Macbook air 13, det er dog 2012 års model. Men den har 8 GB Ram, 256 GB SSD og processor 2.0 i7. Grafikkort detaljer kender jeg ikke i hovedet, men kan undersøge det. Der medfølger også 3 år AppleCare forsikring :-)
Jeg kender ikke minimum kraven for det spil der, men du kan sagtens køre Windows 7 på den.

Laaassseee skrev:Garik skrev:Hvorfor købe en Macbook for at installere Windows? Hvad skal du bruge det til?
Jeg skal i skolen bruge word, powerpoint, excel osv. men jo du har ret, hvorfor en Macbook. Jeg er nok bare blevet lidt lun på den. Tanken er at den har så lille en størrelse at jeg kan sælge min Ipad som jeg alligevel ikke benytter til andet end når jeg ligger og stener, og erstatte den med en Macbook.

Active skrev:Du kommer ikke til at spille total war på en mac med et hd 5000, det lover jeg dig

Laaassseee skrev:Active skrev:Du kommer ikke til at spille total war på en mac med et hd 5000, det lover jeg dig
Indtil videre har jeg da spillet Total war shogun 2 på min gamle i3 Hd3000 grafik. Det har egentligt ikke generet mig. Med ca 5-8 Fps.. hehe.
Og det er bare en billig skod Hp til 3000kr købt for 2-3år siden.

Hvis der bare var lidt gamer i dig, så skal man holde sig fra mac, jeg skal ihvertfald af med min pga det d:

MadzP92 skrev:Specs er ikke altid alt. Hvilket ikke er tilfældet på mac
Sendt fra min GT-I9305 med Tapatalk2

Active skrev:Laaassseee skrev:Active skrev:Du kommer ikke til at spille total war på en mac med et hd 5000, det lover jeg dig
Indtil videre har jeg da spillet Total war shogun 2 på min gamle i3 Hd3000 grafik. Det har egentligt ikke generet mig. Med ca 5-8 Fps.. hehe.
5-8 fps

Active skrev:Laaassseee skrev:Active skrev:Du kommer ikke til at spille total war på en mac med et hd 5000, det lover jeg dig
5-8 fps
- Jeg har en macbook air 2012, de er lækre, så du vil ikke fortryde detHvis der bare var lidt gamer i dig, så skal man holde sig fra mac, jeg skal ihvertfald af med min pga det d:

Laaassseee skrev:Active skrev:Laaassseee skrev:Active skrev:Du kommer ikke til at spille total war på en mac med et hd 5000, det lover jeg dig
5-8 fps
- Jeg har en macbook air 2012, de er lækre, så du vil ikke fortryde detHvis der bare var lidt gamer i dig, så skal man holde sig fra mac, jeg skal ihvertfald af med min pga det d:
Men hvor meget hukommelse har du i din?

DClaville skrev:du kan få office pakken til OSX også
hvis du vil have en mac vil jeg mene at man skal bruge den med OSX primert ellers går mange af de ting der gør det til en god computer tabt og går hen og bliver en flot og alt for dyr windows bærbar.
hvis der er spil eller programmer som ikke findes til OSX så kan man have windows på den til det og det kan endda laves så man køre windows og windows programmer inde i selve OSX så man ikke behøver at genstarte for at skifte
mener at total war spillene plejer at udkomme til mac-OSX også
ved dog ikke hvor meget en Air kan trække af spil

Active skrev:Laaassseee skrev:Active skrev:Laaassseee skrev:Active skrev:Du kommer ikke til at spille total war på en mac med et hd 5000, det lover jeg dig
5-8 fps
128

Laaassseee skrev:Active skrev:Laaassseee skrev:Active skrev:Laaassseee skrev:Active skrev:Du kommer ikke til at spille total war på en mac med et hd 5000, det lover jeg dig
5-8 fps
128
Og hvad har du installeret på din? Windows, office spil osv?

Laaassseee skrev:Og hvad har du installeret på din? Windows, office spil osv?
Spil nogle stykker af. 

Garik skrev:Laaassseee skrev:Active skrev:Laaassseee skrev:Active skrev:Laaassseee skrev:Active skrev:Du kommer ikke til at spille total war på en mac med et hd 5000, det lover jeg dig
5-8 fps
128
Hvorfor installere Windows for at få Office? Det findes til Mac

Laaassseee skrev:Garik skrev:Laaassseee skrev:Active skrev:Laaassseee skrev:Active skrev:Laaassseee skrev:Active skrev:Du kommer ikke til at spille total war på en mac med et hd 5000, det lover jeg dig
5-8 fps
128
Hvorfor installere Windows for at få Office? Det findes til Mac
Ahh ok.. Jeg troede at man skulle have windows for at kunne installere office. Men uanset skal man vel have windos for at man kan køre windows-spil optimalt?

Active skrev:Laaassseee skrev:Og hvad har du installeret på din? Windows, office spil osv?
Har ikke windows installeret, har dog officeSpil nogle stykker af.
128 er for lidt til mit behov, selvom jeg har en backup harddisk på 500 gb. Dog er prisen fuldstændig latterlig hvis ssd harddisken skal højere op

Laaassseee skrev:Ahh ok.. Jeg troede at man skulle have windows for at kunne installere office. Men uanset skal man vel have windos for at man kan køre windows-spil optimalt?

Laaassseee skrev:Active skrev:Laaassseee skrev:Og hvad har du installeret på din? Windows, office spil osv?
Har ikke windows installeret, har dog officeSpil nogle stykker af.
128 er for lidt til mit behov, selvom jeg har en backup harddisk på 500 gb. Dog er prisen fuldstændig latterlig hvis ssd harddisken skal højere op
Hvad har du så på den backup? Og er den en apple eller noget andet?
Ja det er helt sindssygt hvis man skal have mere ssd.

DClaville skrev:du kan få office pakken til OSX også
hvis du vil have en mac vil jeg mene at man skal bruge den med OSX primert ellers går mange af de ting der gør det til en god computer tabt og går hen og bliver en flot og alt for dyr windows bærbar.
hvis der er spil eller programmer som ikke findes til OSX så kan man have windows på den til det og det kan endda laves så man køre windows og windows programmer inde i selve OSX så man ikke behøver at genstarte for at skifte

Garik skrev:Laaassseee skrev:Ahh ok.. Jeg troede at man skulle have windows for at kunne installere office. Men uanset skal man vel have windos for at man kan køre windows-spil optimalt?
Nope.
I forhold til spil: Nogle spil udvikles kun til Windows og andre til begge platforme. De fleste nye spil udvikles til begge platforme.
Ønsker man at spille et spil, der er udviklet kun til Windows, skal man have en form for Windows på sin Mac - eller droppe at spille det.
Men at købe en Macbook Air for at spille, er penge ud af vinduet. Så brug hellere 6.000,- på en fin PC.

Laaassseee skrev:DClaville skrev:du kan få office pakken til OSX også
Sorry, det væltede ind lige pludseligt så kunne ikke følge med..
Mig bekendt er det eneste total war spil der er udkommet til OSX Rome 1, og ingen andre.
Jeg kan godt følge dig i din betragtning vedr. at det bliver en dyr windowsbærbar, lynhurtigt. Det er derfor at jeg prøver at undersøge præcis hvor besværligt det hele er. Og om at jeg kan slippe afsted med så lille en harddisk.
Jeg har evt kig på denne http://www.dustinhome.dk/product/501066 ... d-13-3-w8/
Men den er jo ikke halvt så lækker som den apple der. Og de koster næsten det samme.

DClaville skrev:Laaassseee skrev:DClaville skrev:du kan få office pakken til OSX også
Sorry, det væltede ind lige pludseligt så kunne ikke følge med..
Mig bekendt er det eneste total war spil der er udkommet til OSX Rome 1, og ingen andre.
Jeg kan godt følge dig i din betragtning vedr. at det bliver en dyr windowsbærbar, lynhurtigt. Det er derfor at jeg prøver at undersøge præcis hvor besværligt det hele er. Og om at jeg kan slippe afsted med så lille en harddisk.
Jeg har evt kig på denne http://www.dustinhome.dk/product/501066 ... d-13-3-w8/
Men den er jo ikke halvt så lækker som den apple der. Og de koster næsten det samme.
ja zenbooken er nok det nærmeste du kommer men den er stadig ikke til god spil men der har du mere lager plads og stadig lidt hurtig hed fra ssd da det er en hybrid harddisk der sidder i (en HDD med lidt SSD inbygget) er usikker på om der kan udskiftes hardware i de nye macbook air?? men det har altid ellers kunne betale sig at købe en mac med den CPU man vil have og så selv skifte harddisk og ram ud
jeg har selv en macbook pro som er født med 4gb ram og en 750 alm. HDD og dvd drev den har jeg så selv sat 16gb ram i og en 240gb SSD og skirftet DVD drevet ud med den gamle 750gb HDD (den skal jeg snart have skiftet til endnu en SSD) og købte ram og ssd fra USA og med fragt og det hele kostede det samlet dmindre end som 8gb ram og en 128ssd vill koste fra apple
så du kunne jo undersøge om der kan skiftes hardware so som harddisk i den air du kigger på ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster