Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Xiva skrev:Du skal have både Kulhydrat og protein
Bananen er god til at dække dit KulhydratMen du skal have noget andet til at dække proteinet (fx Bodylab whey 80)

Xiva skrev:Well en banan lige før træning er vel meget fint. Men jeg tror ikke at hvis du tager en banan i løbet af dine træning at du vil mærke det store, da den skal igennem systemet først

rask skrev:Jeg indtager for det meste ikke noget under træning andet end vand. Det handler vel også om, at placere sit solide måltid tæt nok på sit træningspas. Altså det måltid du formentlig napper før en træning. Det er meget forskelligt hvor lang tid før et træningspas man spiser. Nogle spiser 2 timer før - andre 30min. Jeg kan bedst lide at spise 30-60 min før mit træningspas, fordi ellers løber jeg typisk tør for energi midt i træningspasset.
Jeg ved der er en del som drikker mælk, mens de træner. Det har jeg også selv gjort nogle gange, hvor jeg følte mit energiniveau er lavt.

thefighter skrev:Hvis jeg skal have noget mad med til træning, er det så både protein og kulhydrat jeg skal have, eller er det nok med bare kulhydrat - i form af et par bananer?
- Dette er ikke en erstatning for min PWo shake, blot tilførsel af energi under selve træningssessionen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster