Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 835
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 832

Følg bodybuilding.dk på

Makrotal

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej allesammen, jeg er i en alder af 15 og er lige akkurat begyndt at styrketræne 2 uger siden. Det skal siges jeg er meget svag vis det skulle forhindre noget

da min ven kom over til mig og sagde "hvad spiser du til daglig siden du træner" jeg siger "jamen jeg spiser ikke morgenmad siden jeg ikke er vant til det, men jeg spiser dog mad klokken 11:30am, der spiser jeg kylling med ris,ærter og chili, og det samme til aftensmad" han spørger derefter noget om Makrotal, og jeg ved simpelthen ikke hvordan man måler sit makrotal, dette er et stort problem for mig siden, at nogle gange "kommer" jeg til at spise usundt som chips slik og så videre, men vis jeg vidte mit makrotal ville det nok havet stoppet for længst. jeg er 175 cm høj og vejer 56 kilo. det er bare svært for mig at komme igang med det ordenligt så vis i kunne hjælpe mig med mit makrotal kunne det være skønt

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Ved du overhovedet hvad han mener med makrotal?
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Taget fra en anden tråd... "Makronæringsstoffer er protein, kulhydrat og fedt (og alkohol). "Makrotal" må henvise til hvor mange gram af hvert, som en person indtager på fx daglig basis."

Beregn dit ligevægts indtag, søg efter det på google - der finder du mange svar.

Du bør alt efter hvor meget fedt du har op kroppen overveje om du skal cutte/bulke. Igen kan du søge lidt og finde ud af hvad de forskellige ting er, der er også nogle tråde herinde som forklarer det hele fint! De ligger i toppen af hvert forum.
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

DonKahle skrev:Taget fra en anden tråd... "Makronæringsstoffer er protein, kulhydrat og fedt (og alkohol). "Makrotal" må henvise til hvor mange gram af hvert, som en person indtager på fx daglig basis."

Beregn dit ligevægts indtag, søg efter det på google - der finder du mange svar.

Du bør alt efter hvor meget fedt du har op kroppen overveje om du skal cutte/bulke. Igen kan du søge lidt og finde ud af hvad de forskellige ting er, der er også nogle tråde herinde som forklarer det hele fint! De ligger i toppen af hvert forum.

Alder: 15
Højde: 175
Vægt: 56
Aktivitetsniveau: 1-3 gange om ugen
det her er hvad der står på mit "makrotal"
Ligevægtsindtag: 2328 kcal
Bulk: 2628 kcal
Cut: 2028 kcal
Protein pr. dag: 112g
betyder det så det er det jeg skal indtage?vis jeg skal cutte skal jeg altså indtage 2028 kcal. og proteiner, det findes jo i protein drik som jeg allerede drikker cirka dagligt

MarcusWorkout skrev:
DonKahle skrev:Taget fra en anden tråd... "Makronæringsstoffer er protein, kulhydrat og fedt (og alkohol). "Makrotal" må henvise til hvor mange gram af hvert, som en person indtager på fx daglig basis."

Aktivitetsniveau:
betyder det så det er det jeg skal indtage?vis jeg skal cutte skal jeg altså indtage 2028 kcal. og proteiner, det findes jo i protein drik som jeg allerede drikker cirka dagligt

Du skal bulke, og du skal nok op omkring 2800, du er ret tynd. Der er en kostplan her på siden (kig ude til venstre) hvor du kan indsætte fødevare, og beregne dig frem hvad du bør spise i løbet af en dag. Husk de tal du får oplyst der er vejledende, de er ikke korrekte, men generelle ingen er ens. Det ville heller ikke gøre noget hvis du fik flere proteiner.
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

DonKahle skrev:
MarcusWorkout skrev:

Aktivitetsniveau:

Du skal bulke, og du skal nok op omkring 2800, du er ret tynd. Der er en kostplan her på siden (kig ude til venstre) hvor du kan indsætte fødevare, og beregne dig frem hvad du bør spise i løbet af en dag. Husk de tal du får oplyst der er vejledende, de er ikke korrekte, men generelle ingen er ens. Det ville heller ikke gøre noget hvis du fik flere proteiner.

tak for de brugelige svar :)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster