Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

afhelvedetil skrev:Hey prøv at tjekke youtube der findes nogle videoer, med folk som har kæmpe biceps. men i Arnolds primetime var hans arme 58 cm. så hvis dine arme bliver så store en dag, så er du nået langt....
Det er lidt som om at den kære Arnold brugte krudt i sin ungdom, hvilket han iøvrigt selv har indrømmet. Ellers er det da en god armstørrelse 

mikkel_baech skrev:Det er hverken et argument eller en påstand, det er en joke!!! læs lidt videre i tråden om biceps og triceps træning!

mcviking skrev:mikkel_baech skrev:Det er hverken et argument eller en påstand, det er en joke!!! læs lidt videre i tråden om biceps og triceps træning!
Det er snart ikke til at se forskel fra jokes og sarkasme til fakta og sandheder. Specielt ikke når folk ikke kan finde ud af at skrive et indlæg således at det rent faktisk bliver opfattet som en joke. Dette siger jeg fordi jeg lige har læst en række meget tvivlsomme indlæg her på siden.

mcviking skrev:mikkel_baech skrev:Det er hverken et argument eller en påstand, det er en joke!!! læs lidt videre i tråden om biceps og triceps træning!
Det er snart ikke til at se forskel fra jokes og sarkasme til fakta og sandheder. Specielt ikke når folk ikke kan finde ud af at skrive et indlæg således at det rent faktisk bliver opfattet som en joke. Dette siger jeg fordi jeg lige har læst en række meget tvivlsomme indlæg her på siden.

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Biiver skrev:Det handler jo ikke om bicepsstørelse. Han havde sprøjtet synthol i armene (olie).
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:Biiver skrev:Det handler jo ikke om bicepsstørelse. Han havde sprøjtet synthol i armene (olie).
olie? hvilken effekt har det da .

merijaan skrev:Biiver skrev:Det handler jo ikke om bicepsstørelse. Han havde sprøjtet synthol i armene (olie).

Hyldig-Boy skrev:Det er jo vidt forskelligt hvor den individuelle persons max er henne.
Jeg kom fx forholdsvis hurtigt op på 45 da jeg begyndte igen efter 4 måneders pause, men nu har det til gengæld stået stille i meget lang tid, måske ligget mit max bare der.
Der var en eller anden bodybuilder jeg så på et tidspunkt som var 100 % clean, hans arme var bestemt heller ikke små, men kan dælme ikke huske hvad han hed.

Biiver skrev:Det handler jo ikke om bicepsstørelse. Han havde sprøjtet synthol i armene (olie).

mikkel_baech skrev:Hyldig-Boy skrev:Det er jo vidt forskelligt hvor den individuelle persons max er henne.
Jeg kom fx forholdsvis hurtigt op på 45 da jeg begyndte igen efter 4 måneders pause, men nu har det til gengæld stået stille i meget lang tid, måske ligget mit max bare der.
Der var en eller anden bodybuilder jeg så på et tidspunkt som var 100 % clean, hans arme var bestemt heller ikke små, men kan dælme ikke huske hvad han hed.
har du 45cm overarme, og så bænker du kun 105 ? sikker på du har set rigtigt enten på overarmene eller skiverne?

Ja, og når der generelt stilles krav til at spørgerne skal læse sig til viden, inden de spørger,mikkel_baech skrev:...hvis du ikke kan se forskel på de indlæg der træningsmæssigt er ironi så er det ikke det der er dit problem men en generel mangel på viden om kroppen og dens funktioner som du måske bedre kunne læse dig til viden om istedet for at spørge om det.

Lystfiskeren skrev:merijaan skrev:Biiver skrev:Det handler jo ikke om bicepsstørelse. Han havde sprøjtet synthol i armene (olie).
At det bliver større?

merijaan skrev:Lystfiskeren skrev:merijaan skrev:Biiver skrev:Det handler jo ikke om bicepsstørelse. Han havde sprøjtet synthol i armene (olie).
At det bliver større?
hvorfor bliver armene større af olie/synthol ?

StefanM skrev:merijaan skrev:Lystfiskeren skrev:merijaan skrev:Biiver skrev:Det handler jo ikke om bicepsstørelse. Han havde sprøjtet synthol i armene (olie).
At det bliver større?
Jesus Christ. Du har en pose, muskellogen med fibre og membran, og den fylder du med olie ved at sprøjte det ind. Hvordan kan det være så svært at forstå?
Muskel + Olie > Muskel alene

merijaan skrev:Lystfiskeren skrev:merijaan skrev:Biiver skrev:Det handler jo ikke om bicepsstørelse. Han havde sprøjtet synthol i armene (olie).
At det bliver større?

Straws skrev:merijaan skrev:Lystfiskeren skrev:merijaan skrev:Biiver skrev:Det handler jo ikke om bicepsstørelse. Han havde sprøjtet synthol i armene (olie).
At det bliver større?
Google det--
Kort sagt skydes der små doser specielt fabrikeret olie i en ønsket muskel i meget små doser regelmæssigt, og frekvensen sættes ned når der kan mærkes et tilstrækkeligt stræk på muskelhinden.
Mange er af den mening at muskelhinden bliver en stor hæmmer af hypertrofi når en muskel når en given størrelse. Ved at ligge konstant pres på fascia skulle denne blive mere løs.
Olien foretager sig med tiden og er faktisk mere sund for kroppen end den sammesatte olie i steroider, ikke at noget af det ligefrem er sundt.
Anvendt rigtigt kan det ikke ses der er anvendt olie til hypertrofi, alle de videoer af såkaldte syntholæ spassere er folk der er direkte dumme, og har et dybt overdrevent forbrug.
Størrelsen skal jo ikke hentes i en direkte form af olie.
Mange pro BB´ere anvender synthol.

merijaan skrev:StefanM skrev:merijaan skrev:Lystfiskeren skrev:merijaan skrev:Biiver skrev:Det handler jo ikke om bicepsstørelse. Han havde sprøjtet synthol i armene (olie).
At det bliver større?
Jesus Christ. Du har en pose, muskellogen med fibre og membran, og den fylder du med olie ved at sprøjte det ind. Hvordan kan det være så svært at forstå?
ja det kan jo være meget svært at forstå når folk som lystfiskeren kommer med sådan nogle ubrugelige kommentarer!
ville gerne hører svaret fra lystfiskeren for at se om han bare spillede dum for at tjene nogle posts eller hvad nu hans hensigt var, eller om det var for at være "sjov" før han kom med det egentlige svar

Lystfiskeren skrev:merijaan skrev:StefanM skrev:merijaan skrev:Lystfiskeren skrev:merijaan skrev:Biiver skrev:Det handler jo ikke om bicepsstørelse. Han havde sprøjtet synthol i armene (olie).
At det bliver større?
ja det kan jo være meget svært at forstå når folk som lystfiskeren kommer med sådan nogle ubrugelige kommentarer!
ville gerne hører svaret fra lystfiskeren for at se om han bare spillede dum for at tjene nogle posts eller hvad nu hans hensigt var, eller om det var for at være "sjov" før han kom med det egentlige svar
Ah søde ven.Nu siger jeg lige netop at olie gør at det bliver større så kan ikke rigtig se dit problem, men det må du da rigtig gerne forklare mig?

mikkel_baech skrev:Hyldig-Boy skrev:Det er jo vidt forskelligt hvor den individuelle persons max er henne.
har du 45cm overarme, og så bænker du kun 105 ? sikker på du har set rigtigt enten på overarmene eller skiverne?

henning skrev:Ja, og når der generelt stilles krav til at spørgerne skal læse sig til viden, inden de spørger,mikkel_baech skrev:...hvis du ikke kan se forskel på de indlæg der træningsmæssigt er ironi så er det ikke det der er dit problem men en generel mangel på viden om kroppen og dens funktioner som du måske bedre kunne læse dig til viden om istedet for at spørge om det.
så kan man med rette anse dette forum (og motion-online forumet) for at være overflødigt.
Men begge fora har interesse i en vis aktivitet, selv om der ikke altid gives udtryk for det.
Henning

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster