Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1235
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1232

Følg bodybuilding.dk på

Mål i træning, og Mutant Mass

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej BB.dk!

Så fik jeg efter laaang tids 'lurking oprettet mig en bruger! :dope: eller noget ..

Jeg er en 18 årig knægt, som har trænet i små 7 måneder (rimeligt seriøst!)

Vægten har altid været et problem, og er rimelig stuck ved de 60 kilo (177cm), hvilket jeg har det rimeligt svært ved at acceptere ..
Jeg besluttede mig derfor for at træffe et valg .. Skulle jeg gøre noget ved lortet, eller skulle jeg bare "håbe på der sker noget".

Jeg begyndte derfor i gym juni 2011, og har stort set været dernede 5-6 gange om ugen lige siden. Jeg kører et standard 2-split program, og prøver at overholde ca. 2 hviledage om ugen.
På de ca. 7 måneder er jeg blevet rimeligt markeret, hvilket i modsætning til mange andre på min alder, ikke rigtigt er mit mål.
Jeg gør det ikke for pigernes, eller nogen som helst andres skyld. Dette er udelukkende for mig selv. Mit mål er, at opbygge masse.
Har i et par måneder kørt på Bodylabs WG, uden den store succes, og er desværre kørt rimelig død i produktet. Jeg fik derfor bestilt 6,8 kilo Mutant Mass, og vil nu prøve dette produkt. Jeg er udemærket godt klar over, at dette ikke er et vidundermiddel! Håber dog på, at jeg via hård træning, og en videre tilpasset kost (+ tilskuddet) kan opnå en større masse.

Håber jeg fik lagt dette i det rigtige forum, ellers må i lige skælde mig ud [-X

Mutant Mass Rewievs er mere end velkomne!

Derudover vil jeg bare sige: Godt nytår folks!

- FaceFront

Program:

Mandag/ Torsdag:

Ben, ryg og biceps

Squat 3x8
Benpres 3x8
Leg extension 3x8
Seated Calf raises 3x15

T-bar rows 3x8
Pull-ups 3x8 (bw)
V-bar Pulldowns 3x8

Bicep curls 3x10 (for hver arm)
Concentration curls 2x8
(cable curls)

Tirsdag/ fredag:

Bryst, skuldrer og triceps:

Bænkpres 3x6
Fri bænk 3x8
Inchline bænk 3x8
(flyes)

Mili press 3x8

Har ikke lige tid til at skrive mere ind!
Sidst rettet af FaceFront 8. jan 2012, 17:40, rettet i alt 4 gange.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 100.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Velkommen til for det første :D ..

du skal bare æde noget mere vis det handler om massen , men starte med at lave en kostplan og stop det ind du æder i løbet af dagen og post den så her.

suppeler med lidt info om din højde samt træningsprogramet , og det sker jo heller ikke over en nat med at stoppe masse på . :D
Life is like a coin. You can spend it any way you wish, but you only spend it once.
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød

Træner her: FitnessWorld Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)

Hej og velkommen.
Er selv rimelig ny her på BB.dk, men følte for at svare indlægget alligevel :8
Ja, Mutant Mass er et godt produkt hvis det er masse du leder efter. Du skal aldrig erstatte produktet med et måltid, men vil være en god idé at tage imellem måltiderne eller lige efter et måltid. Har selv kørt meget gainer dengang jeg bulkede, og endte med et fornuftigt resultat :)
Men alt i alt skal du bare til at æde noget mere, og måske ændre lidt på din træningsrutiner. Kunne være nice hvis du kunne poste din træningsprogram amt mealplan :D

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 150.00
- Dødløft: 188.50

Kostplan: Ingen kostplan

Hej i to!

Tak for svarende til begge. Som sagt ved jeg godt, at der skal noget arbejde til .. Så det er godt, at jeg har det mentale på plads, og aldrig gør noget halvt! Jeg har lavet et udkast til en standard dag ift. kostplan, og skal nok prøve, at få lagt mit program op også :)

Edit: Højde er lagt ind!
Brugeravatar

Styrkeliste

FaceFront skrev:Hej i to!

Tak for svarende til begge. Som sagt ved jeg godt, at der skal noget arbejde til .. Så det er godt, at jeg har det mentale på plads, og aldrig gør noget halvt! Jeg har lavet et udkast til en standard dag ift. kostplan, og skal nok prøve, at få lagt mit program op også :)

Edit: Højde er lagt ind!

Håber ikke kun du Æder det det står på din kost plan for så forstår jeg godt du står mere en stille .... ](*,)

Spegepølse er = med bras alt for meget usundt fedt , hvad med havre gryn æder du sådan noget eller altid toast om morgen ?
Life is like a coin. You can spend it any way you wish, but you only spend it once.
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød

Træner her: FitnessWorld Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 130.00

Galleri: Vis galleri (7)

Jeg skifter lidt mellem tun, og havregryn (:

fiskeolie osv. har jeg heller ikke skrevet på, tænkte nok at det ikke var særligt vigtigt ..
ehm.. Jeg synes der er forsvundet et par ting på den plan der? Aftensmaden er fx ikke på længere ..
Brugeravatar

Styrkeliste

Har lige tjekket din kostplan ;)
For mig at se spiser du for lidt hvis du vil have masse på kroppen. De grundlæggende regler er vel at spise 1,5 - 2 gram protein per kg. kropsvægt. Når det er opfyldt skal du også spise mange kulhydrater :D
Det vil forresten også være en god idé at tage cassein protein inden sengetid, hvis du har pengene til det. Det er super godt hvis man vil have masse, og gør at dine muskler lagres med protein mens du sover. SÅ er der ingen tidpunkter på døgnet hvor du ikke får protein :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 150.00
- Dødløft: 188.50

Hej trådstarter og velkommen!

Du virker som en af de få habile mennesker der starter, og virker entuastisk i forhold til din træning, så derfor skal du da også ha' noget posetivt kredit tilbage. Kender godt selv det med at være "stuck" på et sted på vægten, men der er altså ikke andet for, end at spise lidt mere. Selvom det virker som om man spiser meget, gør man det altså tit ikke, og så er træningen næsten ligemed ligegyldig hvis du ikke stiger i vægt, og det er jo også synd ;). Prøv at læse lidt om kostopbygningen på siden, der er masser af fantastiske artikler!.

Ellers så prøv at se om du bare kan stige lidt på vægten. Jeg stiger normalt 1 kg+ om måneden hvis det går efter mit hovede. Det er et godt sted at ligge for mig, uden at tage for meget fedt på samtidigt :).
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Dødløft: 185.00

Det er egentlig meget enkelt. Find ud af, hvad dit ligevægtsindtag er, og indtag mere end dét. Prøv såvidt muligt at dække dit ligevægtsindtag igennem kosten, og tag kosttilskud herudover. Så er der garanti for æget masse. :-)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1000.00
- Squat: 2000.00
- Dødløft: 35.00

Getbiggernow skrev:Hej trådstarter og velkommen!

Du virker som en af de få habile mennesker der starter, og virker entuastisk i forhold til din træning, så derfor skal du da også ha' noget posetivt kredit tilbage. Kender godt selv det med at være "stuck" på et sted på vægten, men der er altså ikke andet for, end at spise lidt mere. Selvom det virker som om man spiser meget, gør man det altså tit ikke, og så er træningen næsten ligemed ligegyldig hvis du ikke stiger i vægt, og det er jo også synd ;). Prøv at læse lidt om kostopbygningen på siden, der er masser af fantastiske artikler!.

Ellers så prøv at se om du bare kan stige lidt på vægten. Jeg stiger normalt 1 kg+ om måneden hvis det går efter mit hovede. Det er et godt sted at ligge for mig, uden at tage for meget fedt på samtidigt :).

Tusind tak for ordene .. Du har ingen idé om hvor god inspiration det gav, til den tilgang jeg skal bruge ift. min træning og kost.
Jeg vil prøve det med, at stige en lille smule .. Det virker overskueligt, og samtidig en god måde til at starte op på 'bulket.

Til Jenkins: Jeg har lige udregnet mit ligevægtsindtag, og vil med alt, forsøge at overholde det som et minimum-indtag.
Igen giver det noget "at gå ud fra". :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Så kom min pose Mutant Mass i dag! :)

let the show begin. :twisted:
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg har virkelig forsøgt at koncentrere mig om maden den sidste uge, og kan kun sige at der er sket fremskridt.
Ikke nødvendigvis med vægten, (har ikke tjekket, men uanset hvad vil det jo være minimalt på en uge) men min appetit er blevet meeeeeeeget større. Jeg havde lige en dag fri fra skole i dag, og har stort set ikke lavet andet end at spise. Hver gang jeg har kunne føle at jeg bare har været det mindste sulten igen, har jeg spist. Sådan har det stået på ca. hver 3-4 time siden kl. 6..

God træning i dag, hvor det blev til bryst, triceps .. :)

Har lige en shake mutant mass til gode ved en 21 tiden, og så er det ved at være sengetid!
Brugeravatar

Styrkeliste

Du træner sku da i kerteminde? og kender vist jeppe nielsen, i så fald så har jeg vist set dig der nede, ellers er det min fejl hvis du ikke gør ;)

Men for af svare lidt på dit emne :)
Nu kører jeg selv samme produkt. Men kan ikke rigtig læse mig frem til om du træner om morgen eller senere på dagen :)
Drik din shaker om morgen, med havregryn ved siden af, evt hel levertran/madolie/andet fiskeolie ned i din shake. og så nogle mandler til :) Det virkede på mig da jeg begyndt på nogle andre produkter end lige bodylabs, da de sku gav mig mere urenhud og ikke rigtig hjalp som jeg selv ønskede. Ellers så kan du med fordel spise jørdnødesmør flere gange om dagen, hvis du vender dig til smagen eller kan lide det i forvejen er det sku en genial ting når du vil blive støre, så kan du spice det lidt op som et postworkout meal efter, smør det på en riskage og nogle bananskiver på, så har du en lækker snak ;) ellers æd bare de rigtige ting, og nogle hvis du ikke føler dig sulten, så drik en shake, det er altid nemmere at få ned :)
Ellers held og lykke med det hele herfra :)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster