Så fik jeg efter laaang tids 'lurking oprettet mig en bruger!
eller noget ..Jeg er en 18 årig knægt, som har trænet i små 7 måneder (rimeligt seriøst!)
Vægten har altid været et problem, og er rimelig stuck ved de 60 kilo (177cm), hvilket jeg har det rimeligt svært ved at acceptere ..
Jeg besluttede mig derfor for at træffe et valg .. Skulle jeg gøre noget ved lortet, eller skulle jeg bare "håbe på der sker noget".
Jeg begyndte derfor i gym juni 2011, og har stort set været dernede 5-6 gange om ugen lige siden. Jeg kører et standard 2-split program, og prøver at overholde ca. 2 hviledage om ugen.
På de ca. 7 måneder er jeg blevet rimeligt markeret, hvilket i modsætning til mange andre på min alder, ikke rigtigt er mit mål.
Jeg gør det ikke for pigernes, eller nogen som helst andres skyld. Dette er udelukkende for mig selv. Mit mål er, at opbygge masse.
Har i et par måneder kørt på Bodylabs WG, uden den store succes, og er desværre kørt rimelig død i produktet. Jeg fik derfor bestilt 6,8 kilo Mutant Mass, og vil nu prøve dette produkt. Jeg er udemærket godt klar over, at dette ikke er et vidundermiddel! Håber dog på, at jeg via hård træning, og en videre tilpasset kost (+ tilskuddet) kan opnå en større masse.
Håber jeg fik lagt dette i det rigtige forum, ellers må i lige skælde mig ud
Mutant Mass Rewievs er mere end velkomne!
Derudover vil jeg bare sige: Godt nytår folks!
- FaceFront
Program:
Mandag/ Torsdag:
Ben, ryg og biceps
Squat 3x8
Benpres 3x8
Leg extension 3x8
Seated Calf raises 3x15
T-bar rows 3x8
Pull-ups 3x8 (bw)
V-bar Pulldowns 3x8
Bicep curls 3x10 (for hver arm)
Concentration curls 2x8
(cable curls)
Tirsdag/ fredag:
Bryst, skuldrer og triceps:
Bænkpres 3x6
Fri bænk 3x8
Inchline bænk 3x8
(flyes)
Mili press 3x8
Har ikke lige tid til at skrive mere ind!

..