Jeg har nu endelig fået de endelige resultater af mit væksthormon, jeg har været til flere tjek i de seneste 6 mdr. Min læge var i chok over resultatet, han sagde at jeg faktisk ikke havde noget væksthormon i kroppen, mine tal var 0,01 mU/l eller 0,00385 ng/ml hvilket er rigtig lavt, det er det laveste han nogensinde har hørt om. Mit IGF-1 er 140 ng/ml hvilket er inde for normen.
Jeg er 29, 198 cm, vægten er 126,5 kg og fedt er 25-26 %, ikke optimalt men sådan er det
Jeg har trænet i mange år og har bestemt været i bedre form end jeg er nu, 25 kg i kærestevægt over de sidste 2-3 år, ikke godt.Jeg er pt på Androil 160 mg dagligt fra lægen, det har været sådan i et par år.
Min læge mener at det hele stammer fra en ulykke for lidt over 10 år siden da jeg slog hovedet (fungerer perfekt btw ;) ) men det er en mulig konsekvens af den ulykke, det kan ske når man slår hovedet åbenbart.
Så nu skal jeg i behandling med væksthormon hvilket jeg ser frem til, altså at få det normalt, men hvad kan jeg forvente af sådan et tilskud? Hvad kan jeg forvente at se over det næste års tid?
Alt godt