Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

gud er den myte ikke død endnu... JesusCHL skrev:Et problem ved mange øvelser er at det tit giver lange træningspas. Efter træner i mere end 45 min begynder kortisol niveauet i kroppen at stige. Kortisol er et muskelnedbrydende hormon = ikke så fedt. .

Dingo skrev:gud er den myte ikke død endnu... JesusCHL skrev:Et problem ved mange øvelser er at det tit giver lange træningspas. Efter træner i mere end 45 min begynder kortisol niveauet i kroppen at stige. Kortisol er et muskelnedbrydende hormon = ikke så fedt. .
det er ikke mange øvelser man når at træne, hvis man holder bare 2-3 min mellem hvert sæt af de store øvelser. altså på 45 min
gud er den myte ikke død endnu
et er ikke mange øvelser man når at træne, hvis man holder bare 2-3 min mellem hvert sæt af de store øvelser. altså på 45 min

CHL skrev:gud er den myte ikke død endnu
jeg var ikke klar over det var en myte, har du nogen undersøgelser der påviser dette?
Jeg vil selvfølgelig ikke give forkerte råd, så til topicstarter skal du måske lige tage mit indlæg med et gran salt.
Jeg faldt over dette fra Christian Thibaudeau: http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_thib_system_8212_type_of_contraction_and_exercise_durationet er ikke mange øvelser man når at træne, hvis man holder bare 2-3 min mellem hvert sæt af de store øvelser. altså på 45 min
hvis man sørger for ordentlig peri workout nutrition ville man jo, hvis vi nu leger at jeg har ret, have et længere vindue, som jeg også påpeger i mit første indlæg.

CHL skrev:gud er den myte ikke død endnu
jeg var ikke klar over det var en myte, har du nogen undersøgelser der påviser dette?
Jeg vil selvfølgelig ikke give forkerte råd, så til topicstarter skal du måske lige tage mit indlæg med et gran salt.
Jeg faldt over dette fra Christian Thibaudeau: http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_thib_system_8212_type_of_contraction_and_exercise_duration

jubas05 skrev:Tak for svarene... har gennemgået de fleste artikler på denne side og en del andrer steder... nogen gange bliver man sgu mere og mere rundtosset jo mere man læser![]()
Men kan godt se at hvis man kører FB så må man gå lidt på kompromit... hvis man vil "alle" muskler igennem så skal man vel ud i noget split program ik?
Og så vidt jeg kan læse mig til og som Dingo og markn siger, så holder det vidst ikke helt med de 45 min som træning max må tage.
Så konklusionen af det hele må vel være - når man kun har mulighed for at træne ca 3 gange om ugen - basic øvelser og lad være med at gøre det mere indviklet end det er nødvendigt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster