Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Martin T skrev:Jeg har trænet i 4 måneder, hvor jeg selvfølgelig kontinuerligt er steget betydeligt. Men nu synes jeg bare ikke at der er sket nogen rigtig fremgang den sidste måneds tid. Den ene gang kan jeg smide 2,5 kg. på, og den anden dag må jeg fjerne det igen..
Jeg træner 3x8.

mic skrev:Martin T skrev:Jeg har trænet i 4 måneder, hvor jeg selvfølgelig kontinuerligt er steget betydeligt. Men nu synes jeg bare ikke at der er sket nogen rigtig fremgang den sidste måneds tid. Den ene gang kan jeg smide 2,5 kg. på, og den anden dag må jeg fjerne det igen..
Jeg træner 3x8.
Læs Tjekken's svar endnu engang - og hvis du derefter stadig synes at det er et problem, og ikke kan forene dig med at have nået et lille plateau i din, ret korte, træningskarriere, så læs evt. denne her:
http://www.bodybuilding.dk/artikler/tra ... -uger.html
iPro skrev:mic skrev:Martin T skrev:Jeg har trænet i 4 måneder, hvor jeg selvfølgelig kontinuerligt er steget betydeligt. Men nu synes jeg bare ikke at der er sket nogen rigtig fremgang den sidste måneds tid. Den ene gang kan jeg smide 2,5 kg. på, og den anden dag må jeg fjerne det igen..
Jeg træner 3x8.
Læs Tjekken's svar endnu engang - og hvis du derefter stadig synes at det er et problem, og ikke kan forene dig med at have nået et lille plateau i din, ret korte, træningskarriere, så læs evt. denne her:
http://www.bodybuilding.dk/artikler/tra ... -uger.html
+1
Vil dog sige uanset hvordan du har trænet hidtil - hvis du søger at blive stærk i bænken - så fyr op under det her program ASAP. Du har trænet 4-5 måneder - du har formegentligt stadig massive begyndergains at hente i det program :-)

JPeet skrev:
har lige et spørgsmål til programmet, hvor mange negative reps skal man køre på de dage, hvor negativ reps er inkluderet? bare en ? eller flere ?

alllstar skrev:JPeet skrev:
har lige et spørgsmål til programmet, hvor mange negative reps skal man køre på de dage, hvor negativ reps er inkluderet? bare en ? eller flere ?
Det står jo lige ud for N'et i skemaet....

JPeet skrev:alllstar skrev:JPeet skrev:
Det står jo lige ud for N'et i skemaet....
der står da kun 1 sæt?, og så en given vægt, ikke hvor mange rep?

JPeet skrev:det kan jeg ikke se nogen steder, men istedet for at vi diskutere er det så en eller flere ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster