Vil gerne have nogle kostråd i forbindelse med hård træning. Jeg træner 5-6 gange om ugen, Boksning (3 gange om ugen) og Fitness (2 gange om ugen) og løbetræner lidt ved siden af (1 gang om ugen). Jeg er 165 høj og vejer ca. 61 kg, men vil meget gerne have det overflødige fedt væk - altså en stram mave, bagdel, lår og arme. Vil også gerne have makerede muskler, eftersom jeg er bokser og ikke må veje for meget. Jeg har trænet på denne måde længe men synes ikke der sker det store. Jeg prøver at spise sundt og få flere proteiner ind i min kost, men det sker ofte at jeg snupper noget chokolade eller nogle popkorn. Jeg synes ikke jeg spiser helt rigtigt, og er bange for at det er kosten der "ødelægger" min træning. Håber I har nogle forslag og gode råd
Eksempel på kost:
Morgenmad: 80-100g havregryn finvarslede + 20g mandler eller rusiner, blandet med 180g minimælk
Formiddag: et grønt æble
Middag: et grønt æble og 1 skive rugbrød (Skovmand) med noget fiske pålæg, fx torskerogn eller sardiner.
Eftermiddag: 2 skiver rugbrød (skovmand) med 1 dåse makrel i tomat (ca 125g)
Inden træning: 80-100g havregryn finvarslede + 20g mandler eller rusiner, blandet med 180g minimælk + En whey proteinshake 28g
Aftensmad/Eftertræning: Her plejer jeg bare at spise det der bliver serveret. dvs salat + pasta eller ris + det kød det nu er, og selvfølgelig kun en portion.
Håber i har nogle goderåd omkring træningen og kosten. Mvh Shoke