Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Recept skrev:Muskelmasse og lav fedtprocent giver markeringer. Du mangler mindst en af delene, højst sandsynlig mangler du en lavere fedtprocent. At du har meget fedt på skulderen ift. til andre steder (wtf - har du seriøst relativt mere fedt på skulderen end andre steder?) er der intet at gøre ved. Du kan evt. prøve at smide et billede op.

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

John cena skrev:Træner de der øvelser en gang om ugen?
Military press 3 sæt 10 rep i alle øvelser.
Arnold presses
Side laterals
Upright rows

merijaan skrev:hvorfor har du ikke øvelser til bagskulderen ?

Ioxer skrev:John cena skrev:Træner de der øvelser en gang om ugen?
Military press 3 sæt 10 rep i alle øvelser.
Arnold presses
Side laterals
Upright rows
træn øvelserne mere end 1 gang om ugen.

New Dude skrev:Hvilket program kører du og hvor lang tid har du trænet.

John cena skrev:New Dude skrev:Hvilket program kører du og hvor lang tid har du trænet.
Jeg kører "større arme på 12" uger er igang med den sjette uge nu, men når jeg træner skulderen så sætter jeg ekstra øvelser på end kun military press. Grunden til jeg træner dette program fordi jeg er bagud med min arme + skulderen, fordi jeg har trænet nu i 2 år hvor jeg idet første år kun har trænet min bryst ved godt det lyder mærkeligt og dumt men sådan er det bare kæmpe fejl. Indtil videre har jeg ikke kunne få markeret min skulder det jo den eneste måde skulderen kan blive vist er at den bliver markeret, men det kan godt være fordi jeg ikke har spist ordentlig før i tiden.

New Dude skrev:John cena skrev:New Dude skrev:Hvilket program kører du og hvor lang tid har du trænet.
Jeg kører "større arme på 12" uger er igang med den sjette uge nu, men når jeg træner skulderen så sætter jeg ekstra øvelser på end kun military press. Grunden til jeg træner dette program fordi jeg er bagud med min arme + skulderen, fordi jeg har trænet nu i 2 år hvor jeg idet første år kun har trænet min bryst ved godt det lyder mærkeligt og dumt men sådan er det bare kæmpe fejl. Indtil videre har jeg ikke kunne få markeret min skulder det jo den eneste måde skulderen kan blive vist er at den bliver markeret, men det kan godt være fordi jeg ikke har spist ordentlig før i tiden.
For at få en markeret muskel, skal man have en lav nok fedtprocent og tilstrækkelig muskemasse. Synes du skal køre dit program færdigt, og derefter begynde på et program, fx et x-split program, hvor du kan fokusere lidt mere på skulderen. At træne fire skulderøvelser en gange i ugen er langt fra optimalt og alt for mange øvelser.

New Dude skrev:Det afhænger igen af hvilket program du kører, om man træner for-og bagskulder samme dag, hvor stor intensitet, træningserfaring m.m., men ca. to skulderøvelser skulle kunne gøre det, specielt hvis du siger, at den er bagud og ikke træneret isoleret før.

John cena skrev:New Dude skrev:Det afhænger igen af hvilket program du kører, om man træner for-og bagskulder samme dag, hvor stor intensitet, træningserfaring m.m., men ca. to skulderøvelser skulle kunne gøre det, specielt hvis du siger, at den er bagud og ikke træneret isoleret før.
Har du så nogen gode øvelser der træner hele skulderen godt og grundigt:D

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster