Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hvordan fanden kan man have en høj fedt procent når man træner RIGTIG hårdt ihvertfald 6 timer om ugen?

... 

Men da jeg så ham i omklædnings rummet var han meget tynd fed. Altså ikke decideret tyk, men for meget fedt på maven og generelt bare en meget slasket krop.

Barry skrev:Men da jeg så ham i omklædnings rummet var han meget tynd fed. Altså ikke decideret tyk, men for meget fedt på maven og generelt bare en meget slasket krop.
Ved ikke hvad der er klammest, at du har siddet og ventet på at han skulle tage sit tøj af eller at du træner MMA for at se pæn ud.

Freddy! skrev:Er ret sikker på ordet "tyndfed" dækker over dem som er tynde, spiser en hel masse og dyrker ingen form for motion. Disse mennesker har ofte have en meget mere usund krop end folk der dyrker motion reglmæssigt, spiser ganske fornuftigt men får måske lidt for meget mad.

mesomorf skrev:Freddy! skrev:Er ret sikker på ordet "tyndfed" dækker over dem som er tynde, spiser en hel masse og dyrker ingen form for motion. Disse mennesker har ofte have en meget mere usund krop end folk der dyrker motion reglmæssigt, spiser ganske fornuftigt men får måske lidt for meget mad.
Tyndfed er overvægt i kombination med et normalt eller lavt bmi. Færdig slut.

Barry skrev:Men da jeg så ham i omklædnings rummet var han meget tynd fed. Altså ikke decideret tyk, men for meget fedt på maven og generelt bare en meget slasket krop.
Ved ikke hvad der er klammest, at du har siddet og ventet på at han skulle tage sit tøj af eller at du træner MMA for at se pæn ud.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster