Nogen der har samme problem som mig, eller er det bare mine tøser der er hysteriske..
Nogen med nogle råd. Vil strækøvelser eller andet hjælpe på musklernes hårdhed..?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kan det have indflydelse på det..?!kejserA skrev:En mindre stresset hverdag ville måske hjælpe

sniper skrev:Kan det have indflydelse på det..?!kejserA skrev:En mindre stresset hverdag ville måske hjælpe

Bjørnen skrev:sniper skrev:Kan det have indflydelse på det..?!kejserA skrev:En mindre stresset hverdag ville måske hjælpe
Det vil jeg mene det godt kan. Ja.
Jeg tror også som SK siger at du skal være sikker på at være afslappet.
Klart at man er lidt hård, det er jo ikke fedt alt sammen
Pigerne skal sku bare holde kæft og massere indtil du ikke gider mere![]()
Nej udstrækning tvivler jeg egentlig på hjælper ret meget, det er jo sådan set senerne du strækker ud, ikke musklerne. Derfor tvivler jeg på at musklerne bliver blødere af det. Men det kan da godt være.

sniper skrev:Bjørnen skrev:sniper skrev:Kan det have indflydelse på det..?!kejserA skrev:En mindre stresset hverdag ville måske hjælpe
Det vil jeg mene det godt kan. Ja.
Jeg tror også som SK siger at du skal være sikker på at være afslappet.
Klart at man er lidt hård, det er jo ikke fedt alt sammen
Pigerne skal sku bare holde kæft og massere indtil du ikke gider mere![]()
Nej udstrækning tvivler jeg egentlig på hjælper ret meget, det er jo sådan set senerne du strækker ud, ikke musklerne. Derfor tvivler jeg på at musklerne bliver blødere af det. Men det kan da godt være.
Ja det ville jeg også tro..![]()
Ja præcis.. Keep on doing it or you get no sex tonight girl.. Virker faktisk forbavsende godt til tider..![]()
Andre gange er det et selvmål..
![]()
![]()
Okay, så jeg skal slappe mere af.. Det stresser mig allerede at I siger det, for det har jeg sq ikke tid til..Nej, det kan da godt være man skal prøve at slappe mere af..

Min kone er uddannet massør, og hun elsker, når jeg giver hende massagesniper skrev:Ku da godt være man skulle prøve det.. Eller også ska jeg ha fat i en ex's veninde hun er vist ved at være uddannet herindefor..Så slipper jeg for at give helt så meget for det..

=GalleDalle= skrev:Et godt trick der har virket for mig er da at give pigen årets bedste massage inden det bliver din tur. Så hænger massøren i hvert fald ved lidt længere som tak.
Kan også forslå olier og lign. da det gør huden helt lækker at hive i. Det er da vildt dejligt at massere en med en dejlig blød, glat og varm hud... Puh forsvandt lige et par sekunder der.

sniper skrev:Er det bare mig som er uheldig i forhold, for når jeg får massage er det aldrig ret længe. De piver simpelthen over at de får ondt fordi min ryg er så hård som den er..Veninder osv plejer også at gøre det, men heller ikke ret længe af gangen når vi snakker ryggen..
Nogen der har samme problem som mig, eller er det bare mine tøser der er hysteriske..![]()
Nogen med nogle råd. Vil strækøvelser eller andet hjælpe på musklernes hårdhed..?

chribbe skrev:sniper skrev:Er det bare mig som er uheldig i forhold, for når jeg får massage er det aldrig ret længe. De piver simpelthen over at de får ondt fordi min ryg er så hård som den er..Veninder osv plejer også at gøre det, men heller ikke ret længe af gangen når vi snakker ryggen..
Nogen der har samme problem som mig, eller er det bare mine tøser der er hysteriske..![]()
De piver. De er for svage, så send dem i Gym, og giv dem evt lidt pain killer inden massage.
Spøg til side. Hvis de bruger fingrene(tomlen ofte) kan jeg godt forstå hvis det gør ondt. Brug håndroden istedet for og evt lidt babyolie(som i øvrigt kan bruges til andet sjovt,hehe)

Hm, nogle gange, bestemte stederBjørnen skrev:Føler du dig stiv og hård ...?

Jacob skrev:De piver for meget, ingen tvivl der - ellers kan de bare ikke finde ud af at give massage, hvis det gøres forkert, kan det nemlig godt gå hen og gøre ondt på kort tid.
- jeg har selv en dejlig kæreste der med glæde vil massere mig - i så lang tid jeg vil have det endda, selv om det oftest er meget kort tid når jeg giver hende massage, da jeg er for utålmodig.
Så thumbs up for en kæreste der er forståelig og komplet dejlig.
(som også før nævnt i topic'et, så få anskaffet noget massageolie af en art med en god duft. Det er nemmere at massere og dejligere at blive masseret.)

Lyder som en god tur..
Neeej, det gør ikke noget tror det bliver for dyrt med rejse og det hele, så kan jeg få mange timer herhjemme for samme beløb..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster