Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1179
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1176

Følg bodybuilding.dk på

MASSE!

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

hey bodybuilding.com

jeg er 17 år startede med at træne en gang sidste år og da var jeg mindre end lille kan ikke huske min højde men min vægt lå omkring de 55 kg jeg løftede kun 30 kg i bænk og sad fast der i lang tid rigtig lang tid eller i hvert fald indtil jeg nåede de 40 hvilket ikke er noget at prale af men siden sidste år hen omkring sommerferien var jeg så på 45 og så var jeg i tyrkiet meget af ferien og tabte alle mine muskler stort set for der var klamt varmt men nok om det da jeg tog til tyrkiet brugte jeg størrelse S-M i trøjer og så kom jeg hjem kom i gang med et pænt fornuftigt program og nu bænker jeg 75 kg og alle øvelserne er i den tunge ende og jeg vejer omkring de 70 kg og er 182 cm høj jeg er ikke spinkel af bygning selvom det måske lyder sådan i forhold til min kropsvægt men det er derfor jeg søger respons fra nogle med en smule mere forstand på det end jeg selv har :D

jeg har været på siden et godt stykke tid og har set at der kommer rigtige gode svar til stort set alle indlæg...
mit spørgsmål er hvad ville i gøre for at komme noget masse på stellet selvfølgelig kalorie overtal og løfte tungt men er der nogle ting i har prøvet som virker specielt godt? :)

tak på forhånd!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Der er ikke andet for, end at læse om teknikker og lignende for så derefter at afprøve dem i centeret(eller køkkenet). Find ud af hvad der virker for DIG. vi er alle forskellige :)
Brugeravatar

Træner her: FLEXfitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

math549aa skrev:hey bodybuilding.com

jeg er 17 år startede med at træne en gang sidste år og da var jeg mindre end lille kan ikke huske min højde men min vægt lå omkring de 55 kg jeg løftede kun 30 kg i bænk og sad fast der i lang tid rigtig lang tid eller i hvert fald indtil jeg nåede de 40 hvilket ikke er noget at prale af men siden sidste år hen omkring sommerferien var jeg så på 45 og så var jeg i tyrkiet meget af ferien og tabte alle mine muskler stort set for der var klamt varmt men nok om det da jeg tog til tyrkiet brugte jeg størrelse S-M i trøjer og så kom jeg hjem kom i gang med et pænt fornuftigt program og nu bænker jeg 75 kg og alle øvelserne er i den tunge ende og jeg vejer omkring de 70 kg og er 182 cm høj jeg er ikke spinkel af bygning selvom det måske lyder sådan i forhold til min kropsvægt men det er derfor jeg søger respons fra nogle med en smule mere forstand på det end jeg selv har :D

jeg har været på siden et godt stykke tid og har set at der kommer rigtige gode svar til stort set alle indlæg...
mit spørgsmål er hvad ville i gøre for at komme noget masse på stellet selvfølgelig kalorie overtal og løfte tungt men er der nogle ting i har prøvet som virker specielt godt? :)

tak på forhånd!

Har hørt de der punktummer skulle give lidt masse...

Drik en masse sødmælk og så ellers forsøg dig med sådan noget som back to basics programmet, det er ret godt til at smide noget masse på skroget :D
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

math549aa skrev:hey bodybuilding.com

Tror sgu du er havnet det forkerte sted! :P

OT: rba har ret, det der virker godt for mig, virker ikke nødvendigvis godt for dig. Du finder kun ud af hvad der virker for dig ved at prøve dig frem :)
Brugeravatar

jeg har skam prøvet en masse forskellige ting og kan da også godt mærke at det virker bedre og lige nu køre jeg også et program der er meget "back to basics" og det er også derfor at min vægt er hoppet fra 55 til 70 :D

jaja punktumer og jeg har aldrig været særlig gode venner :whistle:

fedt :)
Brugeravatar

Tilbage til Fitness & bodybuilding