Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 976
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 974

Følg bodybuilding.dk på

Mave

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

jeg træner meget i motionscenter, ca hver anden dag 2-3 timer. jeg løber hverdag og har styr på træningen og kosten.
jeg vil gerne tage på dog muskler, derudover er problemet at dem smule fedt jeg har på kroppen sætter sig lige på maven.
jeg vil gerne have en markeret mave behøver ikke six pack, gør dog heller ikke noget.

jeg er god til at glemme maven lidt når jeg træner da jeg hader at træne maven.
nogle gode ideer til hvordan jeg nemt og hurtigt kan få trænet maven. gerne nogle øvelser der er lette og bare virker :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

fcmstef skrev:jeg træner meget i motionscenter, ca hver anden dag 2-3 timer. jeg løber hverdag og har styr på træningen og kosten.
jeg vil gerne tage på dog muskler, derudover er problemet at dem smule fedt jeg har på kroppen sætter sig lige på maven.
jeg vil gerne have en markeret mave behøver ikke six pack, gør dog heller ikke noget.

jeg er god til at glemme maven lidt når jeg træner da jeg hader at træne maven.
nogle gode ideer til hvordan jeg nemt og hurtigt kan få trænet maven. gerne nogle øvelser der er lette og bare virker :)

cable Crunch og hanging leg lift
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

tak for svaret hvor skal jeg bare lave dem hver anden dag når jeg træner ? og hvor mange gange og hvor mange gentagelser vil du mene ?

Du kan sagtens lave dem hver anden dag. Tilpas vægten så du kan tage omkring 4 sæt af 8-10 gentagelser, husk at stige i vægt :)
Brugeravatar

Træner her: Fitness World
Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

okay super vil jeg da prøve :) så jeg kan få det sidste af kroppen med :)

hvad mener du med at han skal stige i vægt? noget pyramide-agtig træning? :-s

Jeg har det samme problem som dig; jeg hader at træne mave. Det er kedeligt, træls og føles generet bare som et tidsspild i forhold til al anden træning.
Derfor undlader jeg at træne mave når jeg er oppe i centeret. I stedet for træner jeg det engang i mellem derhjemme, f.eks. hvis du lige ligger i sengen og ser tv eller noget ling., kan du lige tage et par maveøvelser. Sådanne øvelser laver jeg når jeg lige har tid, orker det og når tidspunktet passer. Det virker utrolig godt for mig - dog ikke lige p.t. da jeg ikke har trænet mave i lang tid pga. jeg bulker.
Al træning behøves ikke at foregå i centeret :-).

Geografisk sted: Ry

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 70.00

OscarMadrid skrev:Jeg har det samme problem som dig; jeg hader at træne mave. Det er kedeligt, træls og føles generet bare som et tidsspild i forhold til al anden træning.
Derfor undlader jeg at træne mave når jeg er oppe i centeret. I stedet for træner jeg det engang i mellem derhjemme, f.eks. hvis du lige ligger i sengen og ser tv eller noget ling., kan du lige tage et par maveøvelser. Sådanne øvelser laver jeg når jeg lige har tid, orker det og når tidspunktet passer. Det virker utrolig godt for mig - dog ikke lige p.t. da jeg ikke har trænet mave i lang tid pga. jeg bulker.

så du træner kun mave når du cutter? :-k så er det da klart du syntes det er tidsspild

jespermc skrev:
OscarMadrid skrev:Jeg har det samme problem som dig; jeg hader at træne mave. Det er kedeligt, træls og føles generet bare som et tidsspild i forhold til al anden træning.

så du træner kun mave når du cutter? :-k så er det da klart du syntes det er tidsspild

Jeg får trænet min mave via de store øvelser, som også rammer maven. Jeg træner mave tit, bare ikke lige her i vinterpausen da jeg ikke har tid til det. Og om jeg træner lidt eller meget mave, har da ikke nogen betydning på om det er tidsspild?

Geografisk sted: Ry

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 70.00

javel

jeg er 1.78 og snart 19 år jeg har en okay krops bygning og en del muskler alligevel vejer jeg kun 67kg jeg vil meget gerne op på 70-75kg da der er mere normal vægt for mig. men vil kun tage på med muskler

kører du fullbody? hvordan ser dit program ud.
tjek min log! nu med billeder

Ja det gør jeg mange af de normale bænk dødløft squat som de store øvelser og nogle en masse andre. Som sagt 3 timers træning hver anden dag og løb hver dag. 5*5 i de nævnte øvelser og 4*8 i alle andre. Men spiller fodbold så har hele kroppen med

3 timer lyder som lidt for meget :) hvor mange øvelser kører du?
tjek min log! nu med billeder

fcmstef skrev:jeg træner meget i motionscenter, ca hver anden dag 2-3 timer. jeg løber hverdag og har styr på træningen og kosten.

Hvis du siger at du træner 2-3 timer hver anden dag og har styr på kosten, men IKKE tager på (og dette er målet), har du nok ikke styr på de to ting.
- Og du får nok svært ved at tage på OG få en mere markeret sixpack, idet en markeret sixpack ofte hænger sammen med lav fedtprocent.

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

Flyttet.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Jeg har lavt dog sætter det sig kun på maven jeg har tage 2 kg muskler på og vil gerne fortsætte med dem men syntes ikke der sker så meget

Hvis du vejer 67 kg og er 178 høj, så tvivler jeg stærkt på at du har store muskler..
Jeg ville prøve at tage noget muskelvægt på hvis jeg var dig, og så sætte dig bedre ind i kost og træning. Hvis du er i tvivl om artikler, bøger eller tråde, så er vi flere der gerne vil hjælpe dig :)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster