Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jevolent skrev:lyder som en utroligt slap bugmuskulatur... tror det bedste er at træne den op med diverse mave/core øvelser.

Keev skrev:Jeg har allerede været ved lægen. Han trykkede bare nogle steder og så siger han at der intet er galt med min mave :S Men jeg har erfaret at de læger jeg har tænker at man er en ung teenager og kan fejle noget i sådan en ung alder.
En anden gang skulle jeg ned og undersøges på grund af jeg havde problemer med maven. Han siger så: Det lyder som irriteret tyktarm, og at det meget gerne skulle forsvinde, og så var jeg færdig. Senere kommer jeg så til en naturlæge som kan se at min tyktarm er helt ude af balance og det faktisk kunne gå hen og blive meget alvorligt hvis jeg ikke fik det behandlet :O
Skulle jeg skifte læge? En som tager èn lidt mere seriøs?
Keev

Kenny Nickelman=GUNS skrev:Jeg har præcis det samme "problem". Under bulk bliver min mave mega stor og fyldt, så jeg ligner en 40 årig med ølmave, men spiser jeg mindre 3 dages tid går det lidt væk, dog ikke helt.

Keev skrev:Mange tak for jeres svar. Er allerede i behandling hos naturlægen med kosttilskud og homøpatisk medicin osv. men havde ikke i tanke, at min dårligt virkende tyktarm havde effekt på min "mavevom" og vægtøgning. Ville det være en ide, at nedsætte madforbruget lidt, for at give maven lidt tid til at "reperare" sig i? Er bare bange for, at jeg ender med at blive grusomt tyndere, end jeg allerede er. D:
Keev

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster