Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

...

Mikedahlstrøm skrev:mavetræning behøver ikke være ofte, jeg vil ( efter min mening ) bare træne mave 2 gange om ugen maks, for at få synlige abs handler det mest om at løbe meget og spise sundt

Klud skrev:Mikedahlstrøm skrev:mavetræning behøver ikke være ofte, jeg vil ( efter min mening ) bare træne mave 2 gange om ugen maks, for at få synlige abs handler det mest om at løbe meget og spise sundt
Synlige abs har ikke noget at gøre med løb eller sund mad. Det har noget at gøre med en lav fedtprocent.

therealmortenh skrev:Klud skrev:Mikedahlstrøm skrev:mavetræning behøver ikke være ofte, jeg vil ( efter min mening ) bare træne mave 2 gange om ugen maks, for at få synlige abs handler det mest om at løbe meget og spise sundt
Synlige abs har ikke noget at gøre med løb eller sund mad. Det har noget at gøre med en lav fedtprocent.
Hvilket kan opnås via løb og sund mad ?

Getbiggernow skrev:therealmortenh skrev:Klud skrev:Mikedahlstrøm skrev:mavetræning behøver ikke være ofte, jeg vil ( efter min mening ) bare træne mave 2 gange om ugen maks, for at få synlige abs handler det mest om at løbe meget og spise sundt
Hvilket kan opnås ved at være i kalorieunderskud, og derefter tabe dig langsomt, så du skræller så meget fedt, og så lidt muskelmasse af som muligt. Det du præcis har skrevet giver i realiteten ingen mening, for både med sund mad og løb kan du også opnå et kalorieoverskud?. Det kommer helt simpelt an på, hvor stort dit aktivitetsniveau er i form af forbrænding af kalorier, samt hvor meget du spiser. Dog vil det være en klar fordel både at inddrage sund mad, samt en form for motion, udover den øvrige nedtrapning af kalorier i løbet af CUT-periode.

therealmortenh skrev:Getbiggernow skrev:therealmortenh skrev:Klud skrev:Mikedahlstrøm skrev:mavetræning behøver ikke være ofte, jeg vil ( efter min mening ) bare træne mave 2 gange om ugen maks, for at få synlige abs handler det mest om at løbe meget og spise sundt
Hvilket kan opnås ved at være i kalorieunderskud, og derefter tabe dig langsomt, så du skræller så meget fedt, og så lidt muskelmasse af som muligt. Det du præcis har skrevet giver i realiteten ingen mening, for både med sund mad og løb kan du også opnå et kalorieoverskud?. Det kommer helt simpelt an på, hvor stort dit aktivitetsniveau er i form af forbrænding af kalorier, samt hvor meget du spiser. Dog vil det være en klar fordel både at inddrage sund mad, samt en form for motion, udover den øvrige nedtrapning af kalorier i løbet af CUT-periode.
Jeg kan godt se, at jeg ikke var tydelig nok, men min pointe var sådan set bare det samme som du selv kommer frem til.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster