Så skal der gøres noget ved de alt for svage mavemuskler!
Jeg har overvejet at hoppe på et af holdene, som fitnessworld udbyder og har lidt spørgsmål i den forbindelse.
Først ganske kort om min træning:
Jeg træner et 2-split 4 gange om ugen. Ved siden af dette laver jeg cardio (som opvarmning og lidt løb ved siden af). Mit mål er at tabe de overflødige kilo, uden at miste for meget muskelmasse.
Holdene, som fitnessworld udbyder er:
QUICK BALLE/MAVE (tidligere INTENSIV)
QUICK MAVE/RYG (tidligere INTENSIV)
Begge hold varer ca. 25 min.
Er der nogen, som har erfaring med disse eller lignende hold? Kan i anbefale det ene hold frem for det andet? Kan jeg tage dem samme dag, som jeg har lavet styrketræning, eller skal det være en anden dag? Kan jeg være på holdet med mave/ryg, hvis jeg har trænet ryg dagen inden (eller skal træne det dagen efter)?
Tak for Jeres hjælp
Tilføjelse:
Beskrivelse af holdene
QUICK BALLE/MAVE (tidligere INTENSIV)
På dette hold kan du ikke undgå at mærke, at der bliver taget fast i de store muskelgrupper. Vi kommer i dybden, og træner kun balle og mave. Teknik forklares grundigt. Holdet som varer 25 minutter, er rigtig godt for både begyndere og øvede. Det anbefales, at den enkelte udøver, selv er ansvarlig for opvarmning og stræk.
QUICK MAVE/RYG (tidligere INTENSIV)
Få trænet mave helt i dybden. Vi kommer igennem flere forskellige maveøvelser. Teknik vil grundigt blive forklaret hver gang. Ryg træningen varierer med 1-2 øvelser, også med grundig forklaring hver gang. Holdet varer 25 min. Det anbefales at den enkelte udøver selv er ansvarlig for opvarmning og stræk.