Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rasmus Ladefoged skrev:Nu så jeg ca det første 1 minut, det er sgu cheat curls! elendig ROM og sving på preacher curls, way to go

Nick_91 skrev:Han træner 3 timer pr. gang, men æder kun lidt ris og bønner 2-3 gange om dagen??!!![]()
Btw, nice curls![]()
![]()

Misterhamper skrev:Nick_91 skrev:Han træner 3 timer pr. gang, men æder kun lidt ris og bønner 2-3 gange om dagen??!!![]()
Btw, nice curls![]()
![]()
Er du klar over, at der er mange der ikke tæller 'snacks' og cola og shakes osv med, når de siger hvad de spiser, men kun tæller "rigtige måltider" med? Selvfølgelig blev han ikke stor kun af lidt ris og bønner

DBP skrev:Misterhamper skrev:Nick_91 skrev:Han træner 3 timer pr. gang, men æder kun lidt ris og bønner 2-3 gange om dagen??!!![]()
Btw, nice curls![]()
![]()
Er du klar over, at der er mange der ikke tæller 'snacks' og cola og shakes osv med, når de siger hvad de spiser, men kun tæller "rigtige måltider" med? Selvfølgelig blev han ikke stor kun af lidt ris og bønner
Men han siger dog, at han ikke drikker shakes. Kun lidt energidrik inden træning.

schulz skrev:DBP skrev:Misterhamper skrev:Nick_91 skrev:Han træner 3 timer pr. gang, men æder kun lidt ris og bønner 2-3 gange om dagen??!! :shock:
Btw, nice curls :shock: :twisted: :8
Men han siger dog, at han ikke drikker shakes. Kun lidt energidrik inden træning.
Det er kommet frem at han drikker blandt andet drikker cola hele dagen, og andre ting, så han får cal :)

Nick_91 skrev:Cola er da ikke det bedste at bulke/vokse på?
MissHamp--> Jeg tvivler på, at han snakker for over totusind kcal...Han har sikkert et rimelig højt ligevægtsindtag.

Misterhamper skrev:Nick_91 skrev:Cola er da ikke det bedste at bulke/vokse på?
MissHamp--> Jeg tvivler på, at han snakker for over totusind kcal...Han har sikkert et rimelig højt ligevægtsindtag.
Cola er ligeså meget ren sukker som weightgainer
Hvis jeg bliver spurgt hvad jeg spiser om dagen, plejer jeg bare at sige "lidt rugbrød også aftensmad", det er sikkert noget ala det samme her fordi han ikke gider remse det hele op eller bare ikke fører præcis kostplan. Selvom jeg spiser alt mulig andet end lidt rugbrød og lidt aftensmad også, som jeg ikke holder styr på, og drikker alt muligt også.
Han kan godt få 1500 kcal i et stort måltid mad x2. Også cola, småtterier, frugter, en shake, mellemmåltid osv så har han fået rigelig med kalorier. Det er da så indlysende at han ikke spiser som en lille dreng, når han vejer 140 kg......

Wopper skrev:Jeg tror, at han spiser rigeligt - det virker bare til, at han ikke rigtig har styr på sin kost eller træning, men bare træner hårdt og har generne til at blive stor.

Nick_91 skrev:Wopper skrev:Jeg tror, at han spiser rigeligt - det virker bare til, at han ikke rigtig har styr på sin kost eller træning, men bare træner hårdt og har generne til at blive stor.
Det er nok fordi, han ikke vil fortælle om sin kost offentligt.

roedz skrev:Det her er galt. Prøv at høre hvad han spiser, hvordan han træner osv.
Part 1:
http://mdtv.musculardevelopment.com/con ... /1879/204/
Part 2:
http://mdtv.musculardevelopment.com/con ... /1880/204/
Part 3:
http://mdtv.musculardevelopment.com/con ... /1882/204/

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster