Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rudolph skrev:Så konklusionen er
ca. 6-7 gram om dagen i min loading periode?
og ca 2-3 gram om dagen normalt?
eller har jeg misforstået noget ?![]()
Sorry er ny i det her
-Rudolph

lassah skrev:Hey Rudolph og velkommen til!
Jeg har været igennem tre "cyklusser" med kreatin nu.
Jeg gør det på den måde at jeg indtager 20 gram pr. dag i min loadingperiode som er 6-7 dage. Jeg deler de 20 gram op i 4 portioner a 5 gram over dagen.
Efter loadingperioden indtager jeg 5 gram om dagen HVER dag.
Der er mange der siger at 20 gram er for meget, men når du kun indtager så meget om dagen i en uge, tror jeg ikk personligt du tager skade. Jeg har ikke nogen videnskabelige beviser på det, men det er der vidst ingen der har da kreatin er rimelig nyt. Der er derfor ingen der kender til bivirkninger over længere tid.
Hvis du under din cyklus med kreatin får en rimelig konstant hovedpine. Altså en hovedpine der strækker sig over flere dage, så skal du stoppe efter min mening. Jeg mener at det er fordi kreatin ophober vand i kroppen og det kan ske at der også kommer "for meget" vand i hjernen/hovedet, som så forårsagde hovedpine. Jeg har selv prøvet det og jeg kender 2 andre der har haft det samme problem under kreatin.
Men held og lykke med det. Og spørg endelig hvis du er yderligere i tvivl!

Rudolph skrev:lassah skrev:Hey Rudolph og velkommen til!
Jeg gør det på den måde at jeg indtager 20 gram pr. dag i min loadingperiode som er 6-7 dage. Jeg deler de 20 gram op i 4 portioner a 5 gram over dagen.
Der er mange der siger at 20 gram er for meget, men når du kun indtager så meget om dagen i en uge, tror jeg ikk personligt du tager skade. Jeg har ikke nogen videnskabelige beviser på det, men det er der vidst ingen der har da kreatin er rimelig nyt. Der er derfor ingen der kender til bivirkninger over længere tid.
Hvis du under din cyklus med kreatin får en rimelig konstant hovedpine. Altså en hovedpine der strækker sig over flere dage, så skal du stoppe efter min mening. Jeg mener at det er fordi kreatin ophober vand i kroppen og det kan ske at der også kommer "for meget" vand i hjernen/hovedet, som så forårsagde hovedpine. Jeg har selv prøvet det og jeg kender 2 andre der har haft det samme problem under kreatin.
Mange tak for svaret!! det var en stor hjælp!
Nu mangler jeg bare at finde ud af hvorfor Maxim ville skrive max 2 gram om dagen på deres box ?![]()
- Rudolph

Hildir skrev:Rudolph skrev:lassah skrev:Hey Rudolph og velkommen til!
Mange tak for svaret!! det var en stor hjælp!
Nu mangler jeg bare at finde ud af hvorfor Maxim ville skrive max 2 gram om dagen på deres box ?![]()
- Rudolph
Fordi det ikke er tiladt ifølge en eller anden lov..

Hildir skrev:Fordi det ikke er tiladt ifølge en eller anden lov..

lassah skrev:Der er mange der siger at 20 gram er for meget, men når du kun indtager så meget om dagen i en uge, tror jeg ikk personligt du tager skade. Jeg har ikke nogen videnskabelige beviser på det, men det er der vidst ingen der har da kreatin er rimelig nyt. Der er derfor ingen der kender til bivirkninger over længere tid.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster