Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kasper233 skrev:Sorry glemte det ..
Har du kendskab til deres produkter ?

kasper233 skrev:Kan maxim.dk´s produkter anbefales ??
Lever deres produkter op til forventningerne ???

J-S-O skrev:kasper233 skrev:Sorry glemte det ..
Har du kendskab til deres produkter ?
Nej, men derfor kan du godt ændre din overskrift! Tryk på "Ændre" i første indlæg i øverste højre hjørne og giv dit topic en mere sigende overskrift

Fatmir skrev:idiot

PurZ skrev:Den væsentlige forskel er smagen, hvor maxim er meget sød... Det er dog muligt at finde lign. produkter til billigere kg. pris...
Sys faktisk det er i orden at du prøver maxim, da man skal prøve forskellige produkter for at finde favoritten...

ja så jeg det også til i dag.kasper233 skrev:hvor kan du købe 1kg for ca. 100kr ?
Jeg har givet 250kr for 750gram protein i føtex

Dingo skrev:Nu er maxim et rimelig dyrt produkt.. De steder jeg har set maxims produkter koster f.eks. ca. 800 g proteinpulver omkring 170 kr...
Dvs. kg pris på omkring 200 kr.. ret vildt i forhold til .feks. bodylab

Fatmir skrev:idiot

Spo skrev:Maxim produkter er bare for dyrre, smags forskellige kan man altid leve med, men den store prisforskel er lidt for dødbringende.
Heller ikke ret gangster at købe tilskud i føtex

Dingo skrev:Spo skrev:Maxim produkter er bare for dyrre, smags forskellige kan man altid leve med, men den store prisforskel er lidt for dødbringende.
Heller ikke ret gangster at købe tilskud i føtex
Det er da ligegyldigt hvor man køber det henne..
Hvis jeg kunne få proteinpulver af samme kvalitet som diverse andet pulver, til 20 kr pr. kg i føtex, kvickly eller Søstrene Grene, så havde jeg da købt det der!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster