Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Marcus skrev:Drop Maxim. Det er alt for dyrt i forhold til hvad du for. Det har stort set det samme indhold som bodylabs og er meget dyrere
FERSKEN APPELSIN 4 the win ;)
Skurk skrev:Marcus skrev:Drop Maxim. Det er alt for dyrt i forhold til hvad du for. Det har stort set det samme indhold som bodylabs og er meget dyrere
+1 bodylabs smager desuden også meget bedreFERSKEN APPELSIN 4 the win ;)

KasperMo skrev:Jeg fodboldtræner 1½ time og derefter styrketræner jeg, så har ikke rigtig mulighed for at tage et måltid. Så jeg tænkte på, noget rugbrød, banan, nødder, rosiner et eller andet jeg kan tage imellemtiden? ;s

Illisher skrev:KasperMo skrev:Jeg fodboldtræner 1½ time og derefter styrketræner jeg, så har ikke rigtig mulighed for at tage et måltid. Så jeg tænkte på, noget rugbrød, banan, nødder, rosiner et eller andet jeg kan tage imellemtiden? ;s
så må du jo lave en klapsammen med noget kød i som du lige kan smide i skuffen ca en times tid før træning. Eller lige efter fodbold hvis ikke det muligt at spise den en time før.
Ellers kan du som jeg drikke en havregryns shake. min lyder pt på 75g gryn. 10g mandler og 10g proteinpulver 1 time før træning. Det tørre er blendet på forhånd, også rystes det bare sammen med noget mælk også er det klar til at blive drukket.. det tager ca 1-2 min hvis du har "pulvermixet" med i en dunk.
Super nemt og hurtigt.

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:Illisher skrev:KasperMo skrev:Jeg fodboldtræner 1½ time og derefter styrketræner jeg, så har ikke rigtig mulighed for at tage et måltid. Så jeg tænkte på, noget rugbrød, banan, nødder, rosiner et eller andet jeg kan tage imellemtiden? ;s
så må du jo lave en klapsammen med noget kød i som du lige kan smide i skuffen ca en times tid før træning. Eller lige efter fodbold hvis ikke det muligt at spise den en time før.
Ellers kan du som jeg drikke en havregryns shake. min lyder pt på 75g gryn. 10g mandler og 10g proteinpulver 1 time før træning. Det tørre er blendet på forhånd, også rystes det bare sammen med noget mælk også er det klar til at blive drukket.. det tager ca 1-2 min hvis du har "pulvermixet" med i en dunk.
Super nemt og hurtigt.
hvad er formålet med din havregryns shake ? det er da bedre at bare drikke en alm shake også gå hjem og spise et ordenligt måltid ?
havregryns fibre mætter jo også en del
KasperMo skrev:Jeg fodboldtræner 1½ time og derefter styrketræner jeg, så har ikke rigtig mulighed for at tage et måltid. Så jeg tænkte på, noget rugbrød, banan, nødder, rosiner et eller andet jeg kan tage imellemtiden? ;s

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster