Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 56358 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er KæmpeSkur98
Vores medlemmer har i alt skrevet 2031430 indlæg i 87195 emner
0 nye indlæg i dag
PittBull! skrev:Hej Fistandantilus og velkommen til i loggen! Jeg fornemmer, at min log har vækket nogen gode minder![]()
Jeg har tid til at træne og sove nok (næsten altid) fordi jeg GØR tid til det, men hvad det sidste angår, så er det bestemt ikke i ”store mængder”. Jeg er selv en stolt far til en dreng på 6 år. I mit liv er der på nuværende tidspunkt tre fokus punkter: Tage ansvar for min dreng, passe mit studie og passe min træning.
Fistandantilus skrev:Mange tak for Fistandantilus/Raistlin tribute.
Flot at du finder tid til så meget træning og søvn oven i. Jeg kører på minimum af tid på begge for at få det hele til at hænge sammen.
Er kosten også god?
Fistandantilus skrev:Lidt ekstremt, men jeg skal jo nødigt snakke. Jeg mødte en del modtand, da jeg fortalte jeg var på IF, for snart 10 år siden, og derfor fastede over 20 timer hver dag.
Men jeg synes, at jeg har opnået en rigtig god balance imellem optimal kost, og at indgå i familiens almindelige aftensmad. Min kone er selvfølgelig med på at måltiderne skal være bb-mindede med rigeligt protein.
Men jeg får sjov og sund mad hver dag.![]()
Tillykke med 12-tallet! Hvad læser du? Og hvad er historien bag, at du læser 6 år efter du har fået barn?
Ceneeh skrev:Spændende livsførelse! Hvad har du i sådan en grøntsagsshake?
Fistandantilus skrev:Hvorfor er der ingen update?
Er det slack med træningen eller mangel på tid til at opdatere loggen?
Fistandantilus skrev:Flot!
Ud fra billedet, vil jeg også mene at 6-8 uger mere vil give et meget fornuftigt slutresultat.
Fistandantilus skrev:Rigtig flot form, også selvom du vil lidt længere ned.![]()
Har du overvejet at prøve en low carb tilgang? Hvis ikke andet, så i forbindelse med cuts. Det gjorde underværker for mig, da jeg cuttede i sommers i forhold til cuttet i vinters. Stort set ingen cravings og meget større kontrol.
Carb backloading tilgangen kunne være en mulighed.
Til det SandyFrink skrev:
Til det Fistandantilus skrev:
Jmt skrev:Hæhæhæ, ja, det skal du. Nydelig omgang quads. 200 reps med 80 kg er vel ganske udmærket.
Hvor mange snapchats når du at høste på de 3 timer du bruger i centeret?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster