Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1402
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1400

Følg bodybuilding.dk på

MD Wrapup, og Dexter diskussion

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Nu er det hele jo overstået for nogle dage siden. Men syntes aldrig rigtig vi fik en ordentlig wrapup, dog er MD (som sædvanlig) ude med en, og igen er det shuggar shawn ray, beauty flex wheeler og the big dave palumbo, der står for at afrunde Mr. O.

http://mdtv.musculardevelopment.com/content/view/1798/173/
(wrapup)

Der er mange gode synspunkter, er enig i at det for en gangs skyld var fedt at se at den der fortjente at vinde rent faktisk vandt, selvom jeg nu havde phil over dex, fordi dex ingen calfs har ^^

Samt er jeg enig i at Dex kommer i fare næste år når Vic kommer igen, Kai kommer igen og giver den gas! Dex kommer til at være ude og gæsteposere, mens alle de andre drenge, phil, wolf, cutler, kai, jay og freeman kommer til at være in the trenches, hvor de gør det de gør bedst! Derudover er der jo også Melvin og silvio som stadig kan gøre det bedre. Men som Mr. O, rent politisk har Dex jo en fordel ved dommerne, samt at han er en wieder atlet.

Vil egentlig lige benytte lejligheden til at spørge, hvem havde Phil over Dex?

Billede

Syntes folk placeringerne var fair fordelt?

1: Dexter Jackson
2: Jay Cutler
3: Phil Heath
4: Dennis Wolf
5: Toney Freeman
6: Melvin Anthony
7: Silvio Samuel
8: Dennis James
9: Moe Elmoussawi
10: Gustavo Badell
11: Darrem Charles
12: Johnnie Jackson
13: Craig Richardson
14: Ronny Rockel
15: David Henry
16: Kevin English
17: Fouad Abiad
17: Leo Ingram
17: Sergey Shelestov

Samt sidst men ikke mindst, hvad mener folk om at Dex nu skal repræsentere sporten? Dex har jo en flot physique, men han er til gengæld også kendt som arrogant og selvfed. Vil dette ændre sig nu da han er Mr. O?

Schulz (Ps. Tak for alle der er begyndt at poste mere i Bodybuildig & Fitness forummet!)
lasseschulznielsen @ instagram
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2008

Reputation point: 15

Geografisk sted: Aalborg

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tror det var for mange spørgsmål på en gang :lol:
Brugeravatar

Puha jeg synes altid virkelig det er svært at forudbedømme placeringerne.. :shock: selv når listen er sat er det stadig svært at se hvordan pointene er blevet fordelt.. altså de er alle sammen imponerende i mine øjne :shock:

Men nu du siger det, ja så er der lidt mere kød på Phils calfs!
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Synes klart det var en fortjent sejr til Dexter. Selvom Phil også er godt med i opløbet. Jay skal bare grave sin monsterkrop væk, han er langt fra velproportioneret eller noget som helst...
"Nothin but a peanut!"
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: Mana Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 162.00
- Dødløft: 210.00

Kostplan: Ingen kostplan

Synes det burde være:

1. Dexter
2. Heath
3. Silvio

Resten kan jeg ikke bedømme, men ikke Cutler i nærheden af top 5, og Wolf også et stykke nede.. Hans lower back er ikke god nok, imo..

Dexter vinder over heath på delts, som jeg ser det, men også en smule pecs.. Ryggen er temmelig lige, måske lidt til heath, mens benene, med undtagelse af calfs er lige, og lige godt cuttet.. Abs synes jeg ligeså er til Dexters side.. Så helt fortjent sejr, imo ..
Always getting better.
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2009

Geografisk sted: Herlev

Træner her: Fitness World City
Fitness World Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 140.00

1. Jeg havde ikke Phil over Dex. Havde altid troet Jay ville tage en unfair 1. plads, Dex som 2'er og Heath som 3. pladsen.

2. Jeg synes ikke at placeringerne var fair. Jay fortjente ikke mere end 3-5 pladsen. Og silvio fortjente en højere placering imo.

3. Jeg tror at Dex vil leve op til "kontrakten" og gøre hans job som Mr. O godt.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

syntes at phills guns er for store i forhold til hans skuldre. dex derimod syntes jeg har en super super symmetri, især på det punkt! phill så lige en anelse mere hård ud visse steder, men skuldre/arme tingen gjorde for mig at jeg satte dex som nr 1... blev klart overrasket over cutler på 3 pladsen, rent sportsmæssigt set.. syntes wolf havde fortjent den hvis det skulle være... silvio kunne godt have stået meget bedre, kunne faktisk bedre lide hans form sidste år, så han har noget at forbedre og syntes egentlig det var meget fair.

for mit vedkommende syntes jeg det skule have været således i top 3:

1: dexter
2: phill
3: wolf

resten er lidt svært at bedømme syntes jeg..

og op i r*ven med hvordan dexter er, et eller andet sted.. mandens fysik og præstationer må være det der tæller, så kan han jo være nok så meget en asswhipe..
"Society is an insane asylum run by the inmates" - Erving Goffman

Geografisk sted: All around....

Træner her: Fitness World Husum

TeamBear skrev:Synes klart det var en fortjent sejr til Dexter. Selvom Phil også er godt med i opløbet. Jay skal bare grave sin monsterkrop væk, han er langt fra velproportioneret eller noget som helst...

Ahhh lad os ikke overdrive, Jay er stadig med i toppen, og med en alder på 35, kan han stadig nå at få noget mere ud af karieren hvis han rammer formen! :)
Brugeravatar

Niklas! skrev:og op i r*ven med hvordan dexter er, et eller andet sted.. mandens fysik og præstationer må være det der tæller, så kan han jo være nok så meget en asswhipe..

Men hvad hvis en "asswhipe" skal repræsentere den sport som vi elsker for omverdenen?

Gir dig ret i det med Delts, Phil har gjort dem bedre, men de mangler stadig lige et sidste hak!
Brugeravatar

schulz skrev:
Ahhh lad os ikke overdrive, Jay er stadig med i toppen, og med en alder på 35, kan han stadig nå at få noget mere ud af karieren hvis han rammer formen! :)

Enig. Selvom Jay har været langt fra sit bedste i 07 og 08, så har han stadig masser af mulighed for at nå til tops igen. Han skal bare "back to basics". Han skal hjem, og så bare koncentrere sig om træning, så han kan nå op på 06 standarden igen.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Moqensen skrev:
schulz skrev:

Enig. Selvom Jay har været langt fra sit bedste i 07 og 08, så har han stadig masser af mulighed for at nå til tops igen. Han skal bare "back to basics". Han skal hjem, og så bare koncentrere sig om træning, så han kan nå op på 06 standarden igen.

Lige præcis! Håber sådan Jay holder op med at rejse så meget, og bare tager tilbage, bor derhjemme og bruger en masse tid på formen og i centeret, så han kan få den form han havde i 01 :twisted:
Brugeravatar

schulz skrev:
Niklas! skrev:og op i r*ven med hvordan dexter er, et eller andet sted.. mandens fysik og præstationer må være det der tæller, så kan han jo være nok så meget en asswhipe..

Men hvad hvis en "asswhipe" skal repræsentere den sport som vi elsker for omverdenen?

Gir dig ret i det med Delts, Phil har gjort dem bedre, men de mangler stadig lige et sidste hak!

jamen så er det jo bare sådan.. forstå mig ret, syntes det ville være ærgeligt hvis han vitterligt er en idiot (aner ikke hvordan han er), men man må jo bare acceptere spillet :)
"Society is an insane asylum run by the inmates" - Erving Goffman

Geografisk sted: All around....

Træner her: Fitness World Husum

Et af problemerne med Cutler er jo også, at hans assymmetri mellem højre og venstre kun bliver værre for år til år, imo.. Så bør man bare ikke vinde Mr. O, når der er SÅ stor forskel på f.eks. højre og venstre quad, samt bicep..
Always getting better.
Brugeravatar

Fitness World Nørrebro

Styrkeliste

the-QB skrev:Et af problemerne med Cutler er jo også, at hans assymmetri mellem højre og venstre kun bliver værre for år til år, imo.. Så bør man bare ikke vinde Mr. O, når der er SÅ stor forskel på f.eks. højre og venstre quad, samt bicep..

Helt enig, han skal bare hjem og så træne i centeret året rundt! Hans symmetri var meget bedre i 01.
Brugeravatar

schulz skrev:
the-QB skrev:Et af problemerne med Cutler er jo også, at hans assymmetri mellem højre og venstre kun bliver værre for år til år, imo.. Så bør man bare ikke vinde Mr. O, når der er SÅ stor forskel på f.eks. højre og venstre quad, samt bicep..

Helt enig, han skal bare hjem og så træne i centeret året rundt! Hans symmetri var meget bedre i 01.

Hans form var i det hele taget meget bedre dengang, han skulle vel nok bare have arbejdet på de små ting, så var han ikke blevet som han er idag.. problemet var blot at Coleman blev større og større, og han var regerende Mr. O = der skulle MEGET til at slå ham :)
Always getting better.
Brugeravatar

Fitness World Nørrebro

Styrkeliste

the-QB skrev:
schulz skrev:

Hans form var i det hele taget meget bedre dengang, han skulle vel nok bare have arbejdet på de små ting, så var han ikke blevet som han er idag.. problemet var blot at Coleman blev større og større, og han var regerende Mr. O = der skulle MEGET til at slå ham :)

True, jeg spørger tit mig selv hvorfor Jay ikke bare træner som han gjorde dengang :S
Brugeravatar

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster