Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1670
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1668

Følg bodybuilding.dk på

Medicin studerende og Bodybuilding karriere?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej allesammen.

Jeg har idag været på universitets besøg, og har fået en interesse for at studere medicin. Jeg har længe ville arbejde med mennesker, mest på grund af jeg går meget op i kroppen og dens funktioner, fordi det altid har appelleret mest til min interesse. Jeg har samtidig også planer om at stille op til konkurrence, og en dag på et professionelt niveau. Ville det på nogen måde være muligt at gøre, med henhold til studietid, og evt. arbejde længere i livet? Jeg vil naturligvis ikke satse hele mit liv på bodybuilding, for det kan være meget risikabelt, men vil samtidig prøve at tage chance og få en god uddannelse med mulighed for job efterfølgende. Er der nogle herinde som træner på konkurrenceplan som også er medicin studerende og kan få det til at gå op?

Mange tak for eventuelle svar. :D

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Alle har de samme 24 timer i døgnet - og der er mange bodybuildere/powerliftere med universitetsuddannelser. Det handler vel bare om at prioritere :)
If you hit an oak tree one thousand times in one thousand different places, what’s going to happen? Absolutely nothing. But if you hit an oak tree one thousand times in the exact same spot, what’s going to happen is you are going to knock it down.
Brugeravatar

Reputation point: 275

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

snus skrev:Alle har de samme 24 timer i døgnet - og der er mange bodybuildere/powerliftere med universitetsuddannelser. Det handler vel bare om at prioritere :)

præcis.

Find et gym du kan lide, med kortest mulige afstand. Ellers så ting som at tilberede flere måltider på en gang til de kommende dage, lad være med at se det ekstra afsnit af whatever-serie i TV osv. osv. :)

Reputation point: 90

Det kommer til at være hårdt til tider, men det kan sagtens lade sig gøre. Hvis det er det du brænder for, så synes jeg klart du skal give det en chance. Hvis det bliver for hårdt, må du justere prioriteterne hen ad vejen, men lad ikke frygten for at fejle styre dig!
De fleste med medicinsk uddannelse arbejder meget ja, men det er næppe noget man er tvunget til.

Reputation point: 45

Styrkeliste
- Bænkpres: 7.00
- Squat: 9.00
- Dødløft: 13.00

Klud skrev:Det kommer til at være hårdt til tider, men det kan sagtens lade sig gøre. Hvis det er det du brænder for, så synes jeg klart du skal give det en chance. Hvis det bliver for hårdt, må du justere prioriteterne hen ad vejen, men lad ikke frygten for at fejle styre dig!
De fleste med medicinsk uddannelse arbejder meget ja, men det er næppe noget man er tvunget til.

Min fornemmelse blandt de medicinere jeg kender er at man netop skal knokle hårdt for bare at blive anset en lille smule. Hvis du ikke har god klinikerfaring og publikationer i lommen, så er der ik meget at komme efter
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Jeg mener, vi har en bruger herinde, Tefanai eller noget i den dur, der både læser medicin samt dyrker bodybuilding på et ret højt niveau. Prøv om du kan finde hans log.

PS. Jeg tror ikke jeg har skrevet hans brugernavn korrekt, men mon ikke andre brugere kan være behjælpelige?

Reputation point: 5

Træner her: S.A.T.S Parken

Styrkeliste
- Bænkpres: 123.50
- Dødløft: 140.00

Hvor der er vilje er der en vej.

Når det er sagt, så tror jeg at det er hårdt mentalt hvis du er uheldig og være i den afsluttende fase af en diæt, og derfor spiser meget lidt, og så samtidig har en eksamen du skal koncentrere dig om.

Studier>træning. Det er med overordentlig stor sadsynlighed studierne der kommer til at betale regningerne i sidste ende.

Held og lykke

Reputation point: 140

Snakeren skrev:Jeg mener, vi har en bruger herinde, Tefanai eller noget i den dur, der både læser medicin samt dyrker bodybuilding på et ret højt niveau. Prøv om du kan finde hans log.

PS. Jeg tror ikke jeg har skrevet hans brugernavn korrekt, men mon ikke andre brugere kan være behjælpelige?

Thenafei.

Jeg tror ikke du skal stile efter konkurrence mens du uddanner dig. Det tager meget hårdt at komme til en konkurrence form, og hvis du samtidig skal præstere mentalt i studiet og eksamener, så tror jeg du må gå meget på kompromis. Du kan evt. tage et halvt sabbatår når du forbereder dig til konkurrence, hvis det er meget vigtigt for dig.
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: 7500

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 230.00

Tilbage til Off topic

Brugere online