Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

LukasWJ skrev:Hej allesammen
Jeg har lige fået målt min hvilepuls til lidt over 100, hvilket er alt for højt. I den sammenhæng har jeg kontaktet min læge, som mener at det kan have noget at gøre med min meget intensive træning lige nu (træner til en god halvmarathon-tid).
Jeg vil på baggrund af det, høre om nogle af jer har oplevet lignende?
På forhånd tak! :-)

Kudos skrev:LukasWJ skrev:Hej allesammen
Jeg har lige fået målt min hvilepuls til lidt over 100, hvilket er alt for højt. I den sammenhæng har jeg kontaktet min læge, som mener at det kan have noget at gøre med min meget intensive træning lige nu (træner til en god halvmarathon-tid).
Hvordan fik du den målt?

LukasWJ skrev:Kudos skrev:LukasWJ skrev:Hej allesammen
Hvordan fik du den målt?
Med en pulsmåler :-)

Kudos skrev:LukasWJ skrev:Kudos skrev:LukasWJ skrev:Hej allesammen
Hvordan fik du den målt?
Med en pulsmåler :-)
Og du havde ingen stimulanser eller lign. indtaget? Samt siddet og slappet af i 10-15 min før målingen?

Taekwondo body skrev:Da jeg var i super form havde jeg en hvilepuls på 36 - 38 så det undre mig meget lægen siger god kondition har den bivirkning (høj hvilepuls)

Storfod skrev:Burde bedre form ikke give lavere hvilepuls?

Pind skrev:Storfod skrev:Burde bedre form ikke give lavere hvilepuls?
Ikke hvis man har en "hovedet under armen"-tilgang til det.

bangsunei skrev:Jeg har altid fået målt min hvilepuls til de højere 30'ere til de lave 40'ere, lægen giver mig altid et "Skal du til tour de france?" look og kommentar, hvorefter jeg må tilstå at jeg aldrig har dyrket lang distance løb.
Er jeg disponeret positivt genetisk i forhold til ting som marathon løb og cykling, eller er det at over simplificere det?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster