Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Garik skrev:Du skal altid afsende ansøgninger i pdf-format - det andet er uprofessionelt og out-dated.

Garik skrev:OpenOffice kan sagtens gemme som pdf. Det samme kan Word. Derudover findes der online pdf-convertere - helt gratis

hanzilicious skrev:Garik skrev:OpenOffice kan sagtens gemme som pdf. Det samme kan Word. Derudover findes der online pdf-convertere - helt gratis
Wordpad der medhører Vista kan f.eks. ikke gemmes som pdf-format, er vi enig i det?
Jeg skal have endten Microsoft word eller openoffice installeret ?

Garik skrev:hanzilicious skrev:Garik skrev:OpenOffice kan sagtens gemme som pdf. Det samme kan Word. Derudover findes der online pdf-convertere - helt gratis
Wordpad der medhører Vista kan f.eks. ikke gemmes som pdf-format, er vi enig i det?
Jeg skal have endten Microsoft word eller openoffice installeret ?
Wordpad/Notesblok har jeg kun brugt til html/css-kodning, så det skal jeg ikke kunne sige - men det kunne det ikke i XP i hvert fald
OpenOffice er gratis, så brug det. Brugte det selv på 2. og 3. semester på Informationsvidenskab. Fungerer glimrende.

hanzilicious skrev:Når jeg vil gemme mit dokument i openoffice så gemmer den i odf fil?
når jeg vil vælge en ny fil har jeg ikke mulighed for at gemme den i pdf?
Hvad er løsning på dette problem, nogen der kan hjælpe?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster