Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bondi skrev:WELCOME BACK MIKE

J-S-O skrev:Jeg vil også have en velkomst hilsen så! Ej, men velkommen tilbage - så må vi se om du får lov til at blive her denne gang eller om vi banner dig igen. Det var jo den egentlig årsag til din forsvinden - et års ban for spam!![]()
(just kidding)

Mike2468 skrev:J-S-O skrev:Jeg vil også have en velkomst hilsen så! Ej, men velkommen tilbage - så må vi se om du får lov til at blive her denne gang eller om vi banner dig igen. Det var jo den egentlig årsag til din forsvinden - et års ban for spam!![]()
(just kidding)
Det var ellers ikke helt sådan jeg huskede det?, Men okay
og MC, ja det gør jeg da!

Mike2468 skrev:I see, kom da gerne hen og sig hej næste gang, jeg har som regel: sorte bukser med nike logo, en sort top uden ærmer, med en rød stjerne på, og sorte håndsledvarmere eller hvad pokker de hedder på håndledende, også med en rød stjerne på

Matt skrev:Velkommen tilbage Mike, har du fået trænet mens du har været væk fra boardet?

Mike2468 skrev:Matt skrev:Velkommen tilbage Mike, har du fået trænet mens du har været væk fra boardet?
Kan du bande på Matt, hvad kan være vigtigere end det?

Matt skrev:Mike2468 skrev:Matt skrev:Velkommen tilbage Mike, har du fået trænet mens du har været væk fra boardet?
Mange ting åbenbart![]()
Så kom da med en update her i tråden, det er vel det den er her for

,Mike2468 skrev:Matt skrev:Mike2468 skrev:Matt skrev:Velkommen tilbage Mike, har du fået trænet mens du har været væk fra boardet?
Mange ting åbenbart![]()
Så kom da med en update her i tråden, det er vel det den er her for
hvad vil du ha update på?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster