Her er et link til min kost plan: kost/?u=26159

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kidd skrev:Måske ikke særlig sundt at leve af weightgainer?

Jepperm skrev:Der er WG på skemaet 3 gange dagligt af 90g pr. gang .. Du får i følge skemaet over 5000 kcal, hvilket ikke er nødvendigt. Dertil er det regnet forkert ud .. Aftensmaden vejer 0000 gram men omkring 600 kcal. du skal bruge gram i stedet for stk.

aveiro skrev:Jepperm skrev:Der er WG på skemaet 3 gange dagligt af 90g pr. gang .. Du får i følge skemaet over 5000 kcal, hvilket ikke er nødvendigt. Dertil er det regnet forkert ud .. Aftensmaden vejer 0000 gram men omkring 600 kcal. du skal bruge gram i stedet for stk.
læs efter på min træning og ikke træning.... jeg indtager kun WG 2 gange dagligt. og min aftensmad er bare en gennemsnit cirka så derfor har jeg ikke vægt på, da jeg jo ikke for det samme at spise hver aften

Jepperm skrev:aveiro skrev:Jepperm skrev:Der er WG på skemaet 3 gange dagligt af 90g pr. gang .. Du får i følge skemaet over 5000 kcal, hvilket ikke er nødvendigt. Dertil er det regnet forkert ud .. Aftensmaden vejer 0000 gram men omkring 600 kcal. du skal bruge gram i stedet for stk.
læs efter på min træning og ikke træning.... jeg indtager kun WG 2 gange dagligt. og min aftensmad er bare en gennemsnit cirka så derfor har jeg ikke vægt på, da jeg jo ikke for det samme at spise hver aften
Så lad være med at skrive den på .

aveiro skrev:Jepperm skrev:aveiro skrev:Jepperm skrev:Der er WG på skemaet 3 gange dagligt af 90g pr. gang .. Du får i følge skemaet over 5000 kcal, hvilket ikke er nødvendigt. Dertil er det regnet forkert ud .. Aftensmaden vejer 0000 gram men omkring 600 kcal. du skal bruge gram i stedet for stk.
Så lad være med at skrive den på .
prøv at kigge efter det udråbs tegn du kan kører musen over så står det der...

3dec skrev:Hej,
Din kostplan er temmelig ringe. Du får intet frugt og grønt. Du får få komplekse kulhydrater og alt for lidt sundt fedt.
Dit generelle indtag af kulhydrat og protein er hul i hovedet, med mindre du ønsker at blive fed. Du bør læse en hel masse om kost herinde.

aveiro skrev:3dec skrev:Hej,
Din kostplan er temmelig ringe. Du får intet frugt og grønt. Du får få komplekse kulhydrater og alt for lidt sundt fedt.
Dit generelle indtag af kulhydrat og protein er hul i hovedet, med mindre du ønsker at blive fed. Du bør læse en hel masse om kost herinde.
okay, men tror ikke jeg bliver fed, har meget svært ved at tage på

3dec skrev:Det er muligt, men du spiser for mere, end hvad man ville anbefale to voksne mænd (dvs 2x 2500 kcal)

3dec skrev:Faktum er, at det er en ringe kostplan. Om du vil ændre den, er op til dig selv, nu har du fået nogle gode råd til hvordan du kan forbedre den.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster