Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1439
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1436

Følg bodybuilding.dk på

Min kostplan :O?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey :)

Jeg er på slankekur, og jeg har en kostplan her på bb.dk. Det er ca sådan min kost ser ud, det varierer jo lidt, men vil gå så langt som til at sige at hvis jeg spiser flere kalorier end der står er det kun omkring 100-200 flere.. Hvis i vil kigge min kan i så svare mig på om det kan være rigtigt at jeg ligger så lavt? er på slankekur, og skal leve i underskud.. Men jeg ved ikke hvad jeg ellers kan tillade mig at spise udover det der står i min kostplan? jeg spiser selvfølgelig også andet pålæg end kyllingebryst, men det er alt sammen fra den grønne slagter med meget lidt fedt, kulhydrater osv i.. Er sku lidt på bar bund her

på forhånd tak!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Vil du ikke også overleve? I så fald: Spis noget mere. Når du vil tabe dig, skal du blot ligge lidt lavere end dit ligevægtsindtag, 500kcal måske. Ikke kun spise 800kcal om dagen.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 145.00

Logbog: Vis logbog

alexanderd skrev:Vil du ikke også overleve? I så fald: Spis noget mere. Når du vil tabe dig, skal du blot ligge lidt lavere end dit ligevægtsindtag, 500kcal måske. Ikke kun spise 800kcal om dagen.

Det er derfor jeg spørg hvad jeg kan gøre for at få det lidt højere op.. ved godt jeg skal spise mere, men kører træt i rugbrød hvis jeg skal æde 8 stykker om dagen, så også om nogen har ideer til hvad jeg ellers kan spise som er skide sundt? men jo laver jeg ligger kaloriemæssigt, jo mere taber jeg mig vel :-)

Rugbrød, Schwartzbrot 1 stk. P:0,06 K:0,36 F:0,02 Kcal:1,86
Kyllingebryst, Den Grønne slagter, Kogt/grillet 1 stk. P:0,19 K:0,01 F:0,01 Kcal:0,89

You don't see the problem?
Brugeravatar

Reputation point: 10

Du kan sagtens spise noget med fedt. Smid lidt mandler i dine havregryn og spis fisk.

Ja det er rigtigt at du lavere du ligger, jo mere taber du dig. Nu ved jeg ikke om du er overvægtig, men hvis du er, og du taber dig for hurtigt, kan huden ikke følge med, og du får en masse overflødigt.
Brugeravatar

Styrkeliste

alexanderd skrev:Du kan sagtens spise noget med fedt. Smid lidt mandler i dine havregryn og spis fisk.

Ja det er rigtigt at du lavere du ligger, jo mere taber du dig. Nu ved jeg ikke om du er overvægtig, men hvis du er, og du taber dig for hurtigt, kan huden ikke følge med, og du får en masse overflødigt.

Jeg er 17 og har allerede tabt mig 30 kg. :) er gået fra ca. 120 til 89.5 idag ca. Og er 184 høj. Vil gerne ned på de 75 :)

Jeg ville stadigvæk anbefale dig at spise en del mere. Det kan du sagtens og stadigvæk tabe dig. Du skal ikke gå igang med at sulte dig selv, som det ser ud til du gør lige pt.
Brugeravatar

Styrkeliste

Du bliver nødt til at angive hvor mange gram dine måltider er på - du kan ikke få en realistisk kostplan ved at skrive 1 stk. kyllingebryst eller 1 stk rugbrød. Den kostplan du har der er langt over 800 kcal :)

Ved bare ikke hvad jeg skal tilføje til kosten? :)

prøv at ændre dine måleforhold til gram først, og derefter se om det er en nødvendighed at smide mere ind i kostplanen!
ellers så drik en proteinshake efter dine træningspas :)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster