Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

og er 24, vil bare gerne længere ned i fedt%..

pumpfmaster skrev:Jeg er 180 og vejer 76-78 stykker.. risen er selvfølgelig skrevet når de er kogte.. det er ikke tør vægten...

pumpfmaster skrev:Jamen man siger jo at 10g ris bliver ca til 33g ris når de er kogte...
Jeg har levet efter den plan i snart 14 dage...
Protienen tænkte bare jo mere kød osv, jo større chance er der for at holde på så meget muskelmasse som muligt... Troede ikke man kunne få for meget af det?
Frugt og grønsager er ikk min stærke side.. Spiser det kun hvis det er nødvendigt... Skal jeg da skifte noget ud med grønsager istedet...?

pumpfmaster skrev:Jamen man siger jo at 10g ris bliver ca til 33g ris når de er kogte...
Jeg har levet efter den plan i snart 14 dage...
Protienen tænkte bare jo mere kød osv, jo større chance er der for at holde på så meget muskelmasse som muligt... Troede ikke man kunne få for meget af det?
Frugt og grønsager er ikk min stærke side.. Spiser det kun hvis det er nødvendigt... Skal jeg da skifte noget ud med grønsager istedet...?
Og nej du kan ikke få for meget som i at det bliver "farligt" men, det kan blive overkill... Du spiser vel kun proteinen på grund af musklerne ikke? 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster