Flot introHvor har du fundet det program?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Flot intro

TheCzech skrev:Velkommen tilFlot intro
Hvor har du fundet det program?

Træningsduden skrev:Wow rigtig flot forandring![]()
Med det in mente vil jeg sige at 1300 kalorier til en kvinde på 70kg!? Lyder absurd lavt, derfor synes jeg at du skulle se disse to videoer:
og
Jeg forstår godt at du er sulten med den skrappe diæt. Layne Norton snakker her om, hvordan han har set (der er ingen videnskabelige fakta der understøtter argumenterne, det er pure observationer) hos adskillige klienter der har ødelagt deres stofskifte ved at spise i et ALT for stort underskud. Det gælder om at øge sin metaboliske kapacitet så du vedligeholder på så høj en mængde kalorier som muligt. Jeg synes bare lige jeg ville komme med noget info som jeg har snust mig frem til, eftersom jeg kunne læse at det med kosten gik dig på![]()
God pinse og fortsæt med at løfte tungt

FrkSquat skrev: I min noget så lange tekst står der at min nuværende vægt er 58 kg så vil bestemt ikke mene at 1300 kcal er for lidt :-) men tak for videoerne vil da helt klart tage det til mig og se dem..
Men anyhow 58kg + styrketræning = burde være mere end 1300kalorier, men man er selvfølgelig forskellige. Men ta' et kig på videoerne, jeg har hvertfald fået et andet syn på kalorieindtag efter at have set dem 

Træningsduden skrev:FrkSquat skrev: I min noget så lange tekst står der at min nuværende vægt er 58 kg så vil bestemt ikke mene at 1300 kcal er for lidt :-) men tak for videoerne vil da helt klart tage det til mig og se dem..
Sry, det havde jeg da egentlig også setMen anyhow 58kg + styrketræning = burde være mere end 1300kalorier, men man er selvfølgelig forskellige. Men ta' et kig på videoerne, jeg har hvertfald fået et andet syn på kalorieindtag efter at have set dem

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster