I dag har jeg ikke trænet, ingen morgenmad IGEN. Hvad fanden sker der. Må sætte alarmer til fra 6.30 til 7.00 med 10 sekunders mellemrum, så vågner jeg MÅSKE.
TIL GENGÆLD har jeg været ude at FISKE. Min gode ven fik sit kørekort i morges og mente at vi skulle fiske i dag, god ide. Vi smuttede så til Oddesund broen for at DRÆBE nogle hornfisk, vi tog en fælles god ven med også. Det var hyggeligt. Vi smuttede forresten forbi mcd på vej derud og hjem igen, først en cheeseburger med 10 pickles, derefter en big tasty bacon menu MED GRATIS REFILL.
I skal ikke snydes for fisketuren da.
Vi ankommer til broen og ralledrengen (ham med kørekort og garvet lystfisker) mente at vi skulle hen til hans "hemmelige sted". Vi parkerede bilen og jeg konstaterede hurtigt at 90% af menneskerne der fiskede var indvandre. Det gjorde ralle lidt nervøs. Min anden ven, lad os kalder ham musen mente han sagtens kunne smadre dem alle hvis det var. Det blev dog ikke nødvendigt.
Vi sneg os under broen og om til det "hemmelige sted" som lå 100 meter fra de andre og var overhovedet ikke hemmeligt.
Musen og ralledrengen smed et par blink på deres spinnestænger og jeg fik en stor lyserød flue på min fluestang. Det blæste semi meget, så det var en udfordring at kaste langt. Ralledrengen havde lovet os fangstgaranti, så forhåbningerne var høje fra min side. Efter 7 minutter uden fisk havde jeg da også truet ham på livet et par gange.
Ralle kommer så med en gamechanging beslutning, nemlig at binde et rundt bundt silkesnor på i stedet for en spinne, der gik da heller ikke mere end 5 minutter inden det gav pote. Jeg skyndte mig at gøre det samme og tror i så ikke der kom bid HVA?
Jeg fik den satans hornfisk på land ret hurtigt da jeg var lidt oppe at køre, fandt hurtigt en sten og tæskede den ihjel.
Derefter trashtalkede jeg den i 4-5 minutter.
Musen havde stadig ikke fanget andet end sig selv endnu, og ralledrengen sagde han måtte hive den næste han fanger i land. Musen takkede hæderligt nej, det ville han ikke tage i mod.
10 minutter senere var der bid igen, lige så hurtigt som han takkede nej til at hive den i land, fik han dog fat i stangen og slyngede det stakkels kreatur på land og sparkede hovedet af. Hvilket han også kunne gøre ved indvandrende mente han.
Derefter trashtalkede vi dem begge lidt.
Vi indså at vi nu havde fanget alle fiskene og hellere måtte smutte hjemad.
GREAT SUCCES