Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 922
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 920

Følg bodybuilding.dk på

Mine styrketræning og ferie trænings spørgsmål

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej bodybuilding.dk :)

Jeg vil lige ligge sige at jeg håber jeg har oprettet mit indlæg i den rette debat, da mit mine spørgsmål er lidt ad et mix.

Her til sommer skal jeg tre uger på sprogrejse, til England. Landet skulle eftersigne ha en af verdens undsundeste madvaner, men det forhindre mig ikke i at træne lidt. Jeg har allerede downloadet disse fire app's: 100 push up challenge, 20 pull ups challenge, 200 squats challenge og 200 crunch's challenge. Navne fortæller på app'sne siger jo det hele. Udover det vil jeg løbe lidt, og sjippe lidt ved sidden af. Men mere træning når jeg nok ikke!?

Når jeg starter jeg på et program efter som sommerferien som er et mix mellem styrketræning og bodybuilding. Plus når kajak udendørs sæsonen starter, starte jeg jeg til boksning ved siden af min Wing Tsun. Her er programmet: artikler/styrketraening/styrketraening-martial-arts.html

Jeg havde tænkt mig at følge ABCDE diæten: http://www.(link slettet)/article.php?id=4&A ... pa_10_uger!

For at gøre en lang artikel kort: Det er faktisk ikke så svært som det måske lyder. Metoden går i sin enkelthed ud på at man har 10-12 dage hvor man kører med et meget højt kalorie indtag, efterfulgt af en periode på samme længde med et meget lavt kalorie indtag. Dette lyder måske som om man ender på nulpunktet, ved at man de første 10-12 dage tager en masse på (både muskelmasse og fedt) og dernæst taber det hele igen. Dette er dog ikke hvad der sker i realiteten, da kroppen kommer i en chok tilstand, som udløser flere positive reaktioner.

Jeg havde tænkt mig at tage kreatin under hele diæten, og spise proteinrig diæt. Hvor meget skal man tage per dag, og kan bare nøjes med at mixe det med mælk? Hvor stor mænge kreatin i forhold til flydene. Hvilket mærke vil i forslå, og hvorfor? Det skal helst være uden farvestoffer og smag, altså det rene produkt! Kan kreatin giver mig energie?

Hvis i har tips og tricks vil jeg også meget gerne hørde dem.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Skælskør

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Utrolig mange spørgsmål ;o

Men, jeg kører kreatin fra bodylab, det er billigt, god kvalitet, og kun det rene produkt.
Med hensyn til hvor meget jeg kører, tager jeg 20g hver dag i en uge, og herefter 2-4g om dagen de næste 7 uger, så jeg ender på 2 måneder i alt, herefter holder jeg en pause i 1 måned og starter så forfra igen.

Med hensyn til om kreatin giver dig energi og om det virker ville jeg kigge i den her tråd (fundet med søgefunktionen, brug den mere ;) ):
viewtopic.php?f=13&t=959&hilit=kreatin

Med hensyn til protein mener jeg det mest normale er 2g protein pr. kg kropsvægt, det er i hvert fald det jeg kører efter, og kan sagtens opnås med en god kostplan.

Hvis du evt. kører protein shakes så kan du bare blande din kreatin deri. :)
Brugeravatar

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Ok :-k

JensenGustav skrev:Ok :-k

Håber det hjalp bare en smule? :)
Brugeravatar

Reputation point: 15

Flyttet
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Du kan godt skyde en hvid pil efter dit mål, hvis det bare tilnærmelsesvist er at bevare nogenlunde eller opbygge muskelmasse i perioden.

Hvis du ingen muligheder har for vægttræning, må du simpelthen forbedre dit øvelsesvalg markant, alternativt skrotte det helt.

Forøvrigt så lyder low-carb med et suboptimalt træningsregime som en elendig idé, moderat kcal exses er vejen du bør gå.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Moody skrev:Du kan godt skyde en hvid pil efter dit mål, hvis det bare tilnærmelsesvist er at bevare nogenlunde eller opbygge muskelmasse i perioden.

Hvis du ingen muligheder har for vægttræning, må du simpelthen forbedre dit øvelsesvalg markant, alternativt skrotte det helt.

Jef har styr på vægttrænings program

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster