Har bare svaret jer alle i samme indlæg, ellers bliver det for forvirrende for alle.
Pulle.: Hehe var bare den rækkefølge jeg skrev i, men jeg tager altid Milli Press før triceps.
Hawk.: Jeg kører alle de øvelser du snakker om, men squat har jeg desværre ikke overskud til hver gang. Eftersom jeg ogs spiller fodbold 2 gange om ugen, så nogle dage kan jeg være for træt til det.
He-Man.: Jeg træner self for at få en flot krop, men ikk bare sådan rent markeret muskler og så meget lidt masse. Men træner mig STOR og STYG
..og så cutter jeg hver gang jeg nærmer mig sommeren, der skal markeringen frem. Beachbody ftw.!
Davidj.: Har prøvet, men det bliver for meget for mig eftersom jeg spiller bold.
Profeses.: Tror bare jeg er en Curl-a-holic

..elsker det.
Aagi-e.: Hehe ved det godt, men den ene mave dag er mandag, den anden er torsdag, og så lørdag og mandag igen. Skrev det bare ind
Vupti.: Tror ogs jeg smider benpres ind, altid godt

Jonathonson.: tror ogs jeg smider dem ind, de giver godt oppe i tyren

Benner.: Kan ikk droppe dem, ved godt alt andet ogs giver for-arm. Men min forarm ser massiv ud siden jeg begyndt at træne den separat. Og det ser ret godt ud, så tror jeg bliver ved med det. Men ja lateral raises tilføjer jeg nok til programmet, og dips. Men kan virkelig ikk squatte hvergang de dage jeg spiller fodbold
Qmega.: Ved ikk rigtig hvilke triceps øvelser jeg burde bruge. Så har bare holdt mig til triceps pushdown. Har du nogen du kan anbefale.?

EDIT.: Men ellers generelt set, er programmet så fint nok.?