Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1451
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1448

Følg bodybuilding.dk på

Mit første cut

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Yep hey BB!

Jeg har trænet i et år nu og har taget ca 10 kg på både fedt og muller. Vejer nu 85 kg. og er 182 høj.

Jeg påbegynder nu mit første cut så jeg kan blive sommerklar ligesom så mange andre og vil derfor høre hvilke ting der skal tages højde for. Jeg har aldrig rigtigt tænkt over hvad jeg spiste da jeg har et højt stofskifte og har haft svært ved at tage på så jeg har bare spist igennem :-)

Helt grundlæggende kan jeg fortælle at jeg ikke laver forfærdeligt meget cardio i øjeblikket, hvor meget skal der til, hvad for noget kost skal jeg holde mig fra og hvilke tidspunkter af dagen må jeg spise carbs osv.

Ved godt at det er meget omstændigt og bredt det jeg spørger om, men evt nogen der har nogle gode links eller bare nogle helt grundlæggende råd. Mange tak!

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tag et kig i Newbies Helpfile tråden, der står svar på meget af det du søger: newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Derudover, så tag et kig på mange af de kostplaner, der allerede er blevet smidt op for at modtage kritik. Det vil give dig svar på det du søger.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog

Pind skrev:Tag et kig i Newbies Helpfile tråden, der står svar på meget af det du søger: newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Derudover, så tag et kig på mange af de kostplaner, der allerede er blevet smidt op for at modtage kritik. Det vil give dig svar på det du søger.

Tak !

Hvordan holder du/i styr på kcal indtag. Findes der en app der kan holde styr på det for en som regner det ud eller hvor man kan taste ind, ligesom den bb har her på sitet?

Styrkeliste

kostplan

Dette er min kostplan fra da jeg cuttede, du kan trykke på linket "mit første seriøse cut" og se min fremgang. Tabte mig ca. 500gr. Om ugen. Med 500 kcal i underskud.

Dyrk 15 min cardio inden du styrketræner og så hold dig til de 300-500kcal i underskud.
Lasse
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringsted

Logbog: Vis logbog

Lkm skrev:
kostplan

Dette er min kostplan fra da jeg cuttede, du kan trykke på linket "mit første seriøse cut" og se min fremgang. Tabte mig ca. 500gr. Om ugen. Med 500 kcal i underskud.

Dyrk 15 min cardio inden du styrketræner og så hold dig til de 300-500kcal i underskud.
Lasse

Det vil jeg kigge på lasse, ser også ud til at vi har nogenlunde de samme proportioner.

Er der en speciel årsag til du allerede spiser kl 4-5 stykker om morgenen eller er det bare pga dit job? :.)

Styrkeliste

Det er på grund af jobbet.
står om kl. 05.00 hver morgen :-)
Brugeravatar