Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Leibniz skrev:Hej alle, jeg er 24 år og har trænet de sidste 4-5 år. Men aldrig kontinuerligt, aldrig efter program, aldrig med synderlig stor fokus på kosten. Blot har jeg kunne lide følelsem af at flytte jern fra a til b. Resultaterne har været derefter: ikke prangende.
Men nu skal der gøres lidt ud af det. Jeg har, grundet en bette skade, ikke trænet de sidste par uger og der går nok en uges tid, inden jeg begynder at træne igen.
Jeg har tænkt mig at køre følgende hjemmestrikkede fullbodyprogram 3 gange om ugen. Målet er lean bulking gennem det næste stykke tid. Jeg træner efter masse. Mit spørgsmål er: hvad siger i til programmet og er "begyndergains" en ting, jeg kan stræbe efter, når min træningserfaring er så "stor", men samtidig har været så fragmenteret og ustruktureret?
Programmet:
Dag A:
DB bænkpres: 4-5x10
Pull Ups: 4x8
Dips: 4x10
Dødløft: skiftende mellem 5x5 og 4x8
Skulderpres/military (efter humør): 4x10
Biceps (skiftende øvelse): 4x10
Triceps (skiftende øvelse): 4x10
Dag B:
DB bænkpres (skrå): 4-5x10
Squat: 4x8-10
Dips: 4x10
BOR: 4x10
Laterals: 4x10
Biceps (skiftende øvelse): 4x10
triceps (skiftende øvelse): 4x10
- derudover mavetræning som opvarmning og afslutning: weighted crunches og cable crunches. Muligvis smider jeg også en beskidt omgang BB Shrugs ind i ny og næ. Jeg vil ikke køre fastlagt progression, men stige i vægt efter dagsform - også måske øge lidt i volumen til tider og variere lidt mellem antal sæt og reps og lege lidt med "tunge" og "lette" dage.
Hvad siger i til det?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster