Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

AndersHauberg skrev:Jeg har herinde læst et indlæg fra Rasmus (Thorup TROR jeg).
Det er en progretions cyklus.
som ser nogenlunde sådan her ud
3x6PR
Uge1: 65 % af 3x6PR
Uge2: 70%
Uge3: 75 %
OSV
Uge7: 95%
Uge8:
dag1 100
dag2 105
dag3 110 % af 3x6PR
Mit spørgsmål er så, kan det passe at man skal holde sig på de samme 3x6 igennem hele forløbet?

TheCzech skrev:Du kan godt holde dig til 3x6 hele vejen, men jeg tror, du vil finde programmet langt sjovere, hvis du i stedet for at køre 3x6 kører 2-3 sæt med så mange gentagelser, du nu kan med den pågældende vægt, du skal bare holde dig et par reps fra failure. Hvis du f.eks. kan løfte 100kg ved 3x6 i Squat, skal du kun have 70kg på stangen, når du skal køre med 70%. Her tror jeg, det vil være noget sjovere (og mere effektivt), hvis du i stedet for at køre 3x6 kører 3x12, eller hvor mange reps du nu kan tage med 70%.

Hvis jeg nu gør dette, burde jeg så ikke opnå et andet resultat?

TheCzech skrev:Du kan godt holde dig til 3x6 hele vejen, men jeg tror, du vil finde programmet langt sjovere, hvis du i stedet for at køre 3x6 kører 2-3 sæt med så mange gentagelser, du nu kan med den pågældende vægt, du skal bare holde dig et par reps fra failure. Hvis du f.eks. kan løfte 100kg ved 3x6 i Squat, skal du kun have 70kg på stangen, når du skal køre med 70%. Her tror jeg, det vil være noget sjovere (og mere effektivt), hvis du i stedet for at køre 3x6 kører 3x12, eller hvor mange reps du nu kan tage med 70%.

Der kan jo godt være en mere overordnet ide med at køre et stykke fra udmattelse i nogle uger? Det er jo ikke helt tilfældigt at der er så mange der kan lide bill starrs programmer.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster