Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

FreddyB skrev:Hvad forventer du at få ud af det?

drezc skrev:årh for satan mand, jeg vidste næsten ikke om jeg skulle grine eller græde, jeg valgte at grine. Hvem ved deres sanser fulde fem kan finde på at bruge penge på et kosttilskud som kommer i en granat?

drezc skrev:årh for satan mand, jeg vidste næsten ikke om jeg skulle grine eller græde, jeg valgte at grine. Hvem ved deres sanser fulde fem kan finde på at bruge penge på et kosttilskud som kommer i en granat?

Bonan the Barbarian skrev:Jeg insufflerede indholdet af håndgranat dimsen og indtog det andet produkt rektalt. Det sved lidt.

Jeg stod op slugte pillerne, der gik 10 minutter, og så skal jeg fandme love for det skete noget, blev ligeså rød som en tomat og det brændte som en 3. grads! Jeg blev nød til at gå ind under badet på iskoldt vand
Efter ca 30 mintter tog jeg alligevel ned og løftede, og maxede ud på det meste, Så det VIRKER, men kan ikke anbefales ( med mindre du fryser)
nicolaipc4 skrev:Okay jeg har prøvet det nu, og som jeg skrev lidt over, LAD VÆR hahaJeg stod op slugte pillerne, der gik 10 minutter, og så skal jeg fandme love for det skete noget, blev ligeså rød som en tomat og det brændte som en 3. grads! Jeg blev nød til at gå ind under badet på iskoldt vand
Efter ca 30 mintter tog jeg alligevel ned og løftede, og maxede ud på det meste, Så det VIRKER, men kan ikke anbefales ( med mindre du fryser)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 88 gæster